poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1332 .



Tacerea
personale [ ]
Maxime si reflectii

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2005-05-20  |     | 



Tăcerea este singura soluție la invazia de întuneric și plânsul este soluția panaceu a dezamăgirilor vieții.
Din războiul cu lumea și cu sine însuși se nasc ruini lăuntrice.
Secunda duce tăcerea cu revoltele ei în locuri populate de neliniști și se consumă în blazări care generează căderi din înălțimile idealurilor sfărâmate de decepții, alunecări peste poleiul tristeții ,plutiri la marginea morții și ridicări pe treptele tăcerii.
Uneori tăcerea spune mai multe decât vorbele sau logoreea plicticoasă , căci vorbele sunt un veșmânt în care îmbraci singuratatea.
Decepțiile lasă cearcăne pe chipul tăcerii.
Opusă limbuției , tăcerea poate însemna și necunoaștere și prostie, însă în același timp poate fi și efectul înțelepciunii , când banalitatea bagajului vorbirii impune retragerea în forul lăuntric prin tăcere.
La oamenii mari se poate vorbi de o tăcere care se abține, iar la oamenii mici de o tăcere care se obține din insignifianța procesului gândirii.
Tristețea este vocea mută a tăcerii, iar singurătatea este o tăcere prin automulțumire și un dialog cu tine însuți.
Tăcerea care pendulează între viață și moarte este una obișnuită, care nu cangrenează simțurile, însă tăcerea de la începutul vieții și de la marginea morții se transfigurează într-un țipăt la marginea nebuniei care încearcă eliberarea psihicului de tăcerea mutilată care inundă ființa.
Tăcerea creează nemișcarea neliniștilor, inerția gândurilor ,încremenirea ființei care încearcă să se ridice pe treptele liniștii.
Tăcerea în societate este imposibilă pentru oamenii logici și posibilă pentru oamenii ilogici, ca un ocean calm fără nici o undă, fără nici un val, însă nemișcarea este imposibilă , fluidul fiind antrenat de curenți și de vânturi.



.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!