poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 5616 .



Mea Culpa
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Eugen ]

2005-07-24  |     | 



Dragă prietene editor,

Sunt evreu. Aceasta este natia mea, aceasta este natia stramosilor mei.
Dintre ei, Galateanu Teodor,Galateanu Rasela,Galateanu Ion,Galateanu Manuela,Galateanu Iosif,Galateanu Ramona si Galateanu Stefan au murit la Auschwitz. Erau fratii si surorile (cea mai mica avea 10 ani) bunicilor mei.Bunica mea a avut norocul să scape- datorită Bisericii Catolice. De aceea, sunt un evreu catolic.
Sunt evreu. Am fost persecutați câteva mii de ani. Noi suntem aceea chinuiți, deportați, arși. Noi suntem aceia despre care nu e bine să vorbești. Noi suntem cei cu steaua galbenă.
Sunt evreu. Si am o sensibilitate speciala pentru mesajele antisemite si pro-naziste afisate pe site. Asa cum probabil , oricine care a avut vreodată de suferit ar avea.
Nu consider neapărat ca e nevoie sa ma explic. Totusi, intrucat dumneata esti tanar si probabil ca singurul lucru pe care-l consideri despre mine este ca sunt un "comunist" care face "propaganda comunista" pe site am considerat necesar sa afli ce am cu anumite persoane. Nu am făcut niciodată atacuri personale- dacă dumneata ai descoperit așa ceva te rog să le faci publice- n-am facut niciodată comentarii asupra textelor literare ale lui X sau Y în necunoștință de cauză-pentru ca pur si simplu nu sunt competent in aceasta privinta. Dar atunci cand se vorbeste despre "pretinsele orori" cred ca trebuie stopat in fasa. Regret sa vad ca textele politice ale domniei sale apar pe un site "cu caracter apolitic" asa cum imi scriai dumneata intr-un comentariu. Regret mult dacă am jignit pe cineva. E singura mea culpa pe care o fac. În afară de aceea că trăiesc.
Puterea e în mâinile tale. Cel mai simplu e să ignori acest text. Să-l refuzi permanent-și nimeni nu va ști că există.Poți, de asemenea, să îți expui punctul dumitale de vedere.Dacă îl ai. Și să lași, așa cum e democratic, și pe ceilalți membrii ai site-ului să și-l expună.
Aștept cu interes alegerea ta.

Eugen Gălățeanu.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!