poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3016 .



Concurs
personale [ ]
Americanii-s de vina...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sache ]

2005-08-08  |     | 



Candidatul: - Buna ziua. Am citit in presa ca organizati un concurs pentru postul de portar. As vrea sa ma inscriu si eu.
Stagiarul: - Telefonati va rog la Serviciul Personal sa vina cineva sa va ia.
Candidatul: - A! La ce interior?
Stagiarul: - Eu de unde sa stiu? Ati spus ca ati citit anuntul. E scris acolo.
Candidatul: - Aha. Bine, revin maine cu anuntul. Va multumesc.

*

Candidatul: - Buna ziua. In legatura cu concursul pentru postul de portar. Pot forma interiorul 242? Asa scrie aici.
Stagiarul: - Mda. Uitati telefonul!
Candidatul: - Alo, buna ziua. As vrea sa ma inscriu la concursul pentru postul de portar. Cum? Da, notez: carte de munca in original si copie autentificata, carte de identitate original si copie, adeverinta medicala de la medicul de familie, diploma de absolvire in original si copie autentificata, cazier de la politie, certificat de nastere original si copie, adresa tip din monitorul oficial numarul 286 completata si semnata. Am notat. Dar nu stiu unde gasesc cerere tip. A! Imi dati dvs. Va raman indatorat. Revin atunci maine cu actele.

*

Candidatul: - Buna ziua. In legatura cu concursul pentru postul de portar. Sa urc sus? Unde? Da, vin imediat. Domnu’, nu va suparati, pe unde ajung la Serviciul Personal?
Stagiarul: - Ce faceti la Personal?
Candidatul: - Sa ma inscriu la concurs.
Stagiarul: - Pentru postul de portar?
Candidatul: - Da.
Stagiarul: - De ce vreti sa fiti portar?
Candidatul: - Sa pazesc institutia. Dvs. lucrati aici?
Stagiarul: - Da, sunt portar stagiar.
Candidatul: - A! Vom fi colegi?
Stagiarul: - Nu cred. Poate concurenti!
Candidatul: - Participati si dvs. la concurs?
Stagiarul: - Mda. Pana acum au fost posturile blocate si am ramas stagiar.
Candidatul: - Pai, succes. Sunteti de mult stagiar?
Stagiarul: - De cinci ani. Acum dau concurs pentru titularizare. Pe acolo trebuie s-o luati. La etajul sase.
Candidatul: - Lift nu e?
Stagiarul: - Ba da. Doar pentru angajati.

*

Candidatul: - Buna ziua..., am vor bit la te le fon..., pen tru concurs.
Serviciul Personal: - Ce gafaiti, domnule asa? Luati loc si completati formularul A1. Actele unde sunt? Sa le vad…
Candidatul: - Poftiti si formularul. E gata.
Serviciul Personal: - Asa. Acum notati legislatia pe care trebuie s-o pregatiti pentru concursul de portar: Legea contabilitatii, Legea societatilor comerciale, Legea fondului funciar, Legea pentru demiterea unui magistrat, Legea audio-vizualului, Legea sistemului bancar, Legea Vamilor, Legea avocatului si Legea privind impozitele si taxele locale.
Candidatul: - Nu va suparati, de unde iau toate legile astea?
Serviciul Personal: - Din monitoarele oficiale. E problema dvs. de unde le procurati. Maine la ora 9.30 veniti sa sustineti proba scrisa.
Candidatul: - Pentru postul de portar, da?
Serviciul Personal: - Desigur. La revedere.

*

Candidatul: - Alo! Buna ziua. Am dat ieri examen scris pentru postul de portar la institutia dvs.
Serviciul Personal: - Asa, si?
Candidatul: - Vroiam sa stiu daca am fost admis.
Serviciul Personal: - Sunati maine intre orele 9 si 12, tot aici.

*

Candidatul: - Buna ziua. Am dat acum doua zile examen scris pentru postul de portar.
Serviciul Personal: - Da, si?
Candidatul: - Doream sa cunosc rezultatul.
Serviciul Personal: - Rezultatele sunt afisate in holul institutiei. Mergeti acolo.
Candidatul: - Da? Va multumesc mult.

*

Candidatul: - Buna ziua. Unde sunt afisate rezultatele de la concursul pentru postul de portar?
Portarul: - Ce rezultate?
Candidatul: - Am dat acum doua zile un examen pentru postul de portar.
Portarul: - Eu sunt portarul.
Candidatul: - A! Ati fost titularizat? Nu v-am vazut in sala.
Portarul: - Mda. Sunt titular.
Candidatul: - Totusi as vrea ma uit si eu pe rezultate.
Portarul: - Ce rezultate?
Candidatul: - De la concurs.
Portarul: - Ce concurs?
Candidatul: - De portar.
Portarul: - Eu sunt portarul! Si eliberati, va rog, holul. Stationarea interzisa!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!