poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2257 .



Cuvinte dulci pentru o viață lungă
personale [ ]
Sfaturi pentru o viață ideală de urmat

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Artangel ]

2009-08-01  |     | 




Părerea mea personală pe care mi-am format-o ca o concluzie, din normanul de cărți citite, precum și din cele auzite de la persoanele care au dobândit calitatea unui guru, despre cum ar trebui să fie un om ideal.
Ce trebuie să faci în viață, indiferent de greutățile ei.
Încep cu unele lucruri întâlnite în Biblie și continui cu alte idei, sfaturi, întâlnite sau născocite de mine, ca rezultat al experienței vieții mele de zi cu zi.
Nu am pretenția ca cineva să fie de acord cu mine, dar ar fi un vis foarte frumos ca fiecare om să se deschidă ca o floare și prin intermediul acestor cuvinte să se simtă parfumul unei existențe superioare a omului pe scena vieții.
Bineânțeles nimic nu este ușor, dar cel puțin putem încerca și forța binelui ne va propulsa spre evoluția internă superioară.


1. Să nu minți.
2. Să nu furi.
3. Să vorbești frumos.
4. Iubește pe oricine și orice.
5. Acceptă toate religiile lumii.
6. Să fii fidel soției sau soțului tău.
7. Nu accepta foloase necuvenite.
8. Nu consuma alcool.
9. Nu judeca pe alții, pentru a nu fi judecat.
10. Nu lovi și nu omorâ oamenii.
11. Respectă pe toată lumea.
12. Respectă natura ca să te respecte.
13. Trece orice prin filtrul gândirii.
14. Ferește-te de oamenii bogați.
15. Ajută copiii și bătrânii.
16. Dăruie celor care au leziuni corporale, mai ales dacă solicită acest lucru.
17. Odihnește-te o zip pe săptămână, zi în care să te ocupi de evoluția ta spirituală.
18. Promisiunea făcută, să fie lege pentru tine.
19. Dacă trebuie să te prezinți undeva la o anumită oră și ai întârziat, înseamnă că nu cunoști ceasul.
20. A muncii nu este o rușine.
21. Trebuie să-ți cunoști foarte bine meseria.
22. Spune cel puțin o singură dată pe zi rugăciunea “ Tatăl nostru”. Te ajută să ajungi în starea fără de gânduri.
23. Pune-ți palmele pe diferite părți ale corpului. Ai mâini tămăduitoare.
24. Pune din când în când mâinile deasupra unei flori. Dacă simți în palme o briză răcoroasă, e briza răcoroasă a Sfântului Duh, aspectul matern al trinității, energia care ne iubește și știe totul despre noi. Dumnezeu e ascuns în tine. Cunoaște-te pe tine însu-ți și vei cunoaște Universul.
25. Inspiră încet aer în piept, fă o mică pauză, expiră-l lent. E relaxant.
26. Privește florile și cerul.
27. Fii bucuros, dăruie bucurie și iubire în orice clipă a vieții tale. Zâmbetul nu costă nimic. Trăiește în prezent.
28. Fii mereu pe calea de mijloc,ponderat, calm hotărât, nu oscila pe extreme.
29. Dacă nu ai cei șapte ani de-acasă, păcat de școlile absolvite .
30. Controleză-ți egoul.
31. Respectă legile.
32. Încearcă să lași ceva nemuritor umanității.
33. Așează-l pe Dumnezeu în inimă, El e cu tine în orice clipă a vieții tale și te iubește. Chiar și ceea ce este contra Divinului, este creat tot de Divin, dar se manifestă ca reziduuri.

Chiar dacă o singură persoană a citit aceste rânduri, înseamnă că cele expuse și-au atins scopul.
Aceea persoană să aibe parte doar de fericire în viață.
.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!