poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1215 .



Pentru președinte
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adconst ]

2009-11-09  |     | 



Aha! Bun! Foarte bun. Bună treabă. Recunosc că aveam mari emoții. Nu știu de ce, dar aveam. Trebuia să știu că ești un geniu. Uite, nu mă recunosc deloc. De asta aveam nevoie. Asta îmi oferi tu mereu. Un alt eu. Eul ăla pe care trebuie să îl vadă lumea. Eul ăla care n-am să fiu niciodată. Făceam un căcat cu mine. Toți ratații ăia m-au coafat nițel, în rest nimic. Bun. Foarte bun. Îmi place sclipirea aia din ochi. Mă face un om bun. Și sincer. Exact pentru proști. Și cum stau cu capul e genial. Par intelectual. Și don juan, așa. Dau bine la muieri. Și-s multe ale naibii. Astea vin la vot. Dar știi ce nu înțeleg? Cum cuceresc babele cu fața asta. dacă zici că merge, eu zic ca tine. Dar vreau să fiu sigur. Poate că ar trebui să mă mai îmbătrânești puțin. Două riduri nu cred că strică. Nici nu mă mai recunosc. Chiar și eu m-aș vota fără să mă mint. Hai că m-am convins. Mă votez. La mesaj să vedem cum stă treaba. Nu vreau chestii supte din deget. Ceva direct. Să lovească direct în moacă. Să-i fac paf. Ceva de genul de mine nu scăpați. Sau eu sunt președintele. Dar să nu sune a limbaj de penitenciar. Cu toate că la acesta mă pricep. Dacă ar vota doar pușcăriașii aș câștiga din primul tur. Hai! Puneți-vă mintea la bătaie. La așa față nici n-ar mai trebui mesaj. Ce-ar fi? Dacă nu mai punem mesaj. Să lăsăm așa. Eu zic că am față de lider. Ce mai trebuie să explic. Neapărat să mă puneți cu mânecile suflecate. Ca și cum sunt la treabă deja. Îi fac la lanț pe ăștia la cravată. Mă duc să beau ceva că nu mai pot. Hai! Mințiți estetic!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!