poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2321 .



Scandinavia latinilor....
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Arbis ]

2005-09-04  |     | 




Cum m-am indragostit eu de Skandinavia...


Cam prin 99..

Pe vremea cand eram eu tanar si frumos.

Acum fiind si inteligent si daca ma intrebi peste un an si bogat...

....venisem sa imi vizitez un prieten care era stabilit in Suedia.Era prietenul meu de dintotdeauna , vecinul cu care am copilarit eu la 4 el la 3 , eu cu franghia pe balcon coboram , el se catara pe ghivece...si tot asa...


Eram la Goteborg si tocmai aterizam dupa o petrecere intr-un jazz club.Frumos...Atmosfera smooth..Fum cat sa omori 3 elefanti fumatori.Cum ne incantam noi de pianul si saxofonul care incerca un swing jazz...si reusea un rock jazz...Dar ma rog...Cine sunt eu sa judec muzica?MTV-ul de Caracal?


La un moment dat , printre norii pufosi de fum...ca praf era doar pe mesele celor mai veseli...tare alb praful...nu mai vazusem asa...(eu vazusem doar de ala care se transforma in namol...in Bucuresti..stii tu se fac si ulcioare din el, pe unde sunt oamenii mai cumsecade...)....o printesa Skandinava...si cand zic printesa...mint......o Regina..........!!!!....cam la 30...care parca picase din alt vis...deobicei interzis celor sub 18 ani pentru ca nu au voie sa conduca.....imi arunca o privire languroasa.....si totusi timida.

Dar ce spun eu aici.....( ca eu inca nu bausem)....mi-a aruncat o privire de era sa topeasca scaunul sub mine...el fiind mai sufletist asa...Eu mai narcisist.Unele lucruri nu se schimba niciodata offf my God.

Imi aduce barmanul un Long ceva de la subtila fata.

Eu , ufff , nici nu stiu cum sa spun asta....Eu comunist asa ma uit la ea , ma uit la mine si nu gaseam raspunsul..Zic.A..stiu....la naiba asta e barbat...( auzisem si noi de travestiti si etc...)...ma speriu si ma fastacesc...intorc spatele aproape tremurand.

Fata dupa cum ajung sa inteleg acum , crescuta in spirit skandinav , mai trimite o bautura....

Cam la a cincea.....imi parea asa.......ca nici daca era barbat nu mai conta.....asa ca….ma duc.

Ma asez langa ea si zic intr-o engleza de invidiat pentru un sicilian beat si proaspat intors de la cules de struguri acrii.....
Ciao girly...mi chiamo Lorenzo...and....hic..ufff...you have the most beautiful eyes I ever seen in my life.....and I've seen alot of them......uff..hic...sic….eyes I mean..

La care ea intr-o engleza curata de Goteborg...zice

ok...so...”how much?”

Eu ...ma sterg de ce imi tot curgea din gura de cand ma asezasem langa ea si priveam in decolteu...”how much .....what?”

“How much you charge?And is on the hour or by night....or...”

ooooooooo my God they killed Kenny.....in momentul ala comunistul din mine fuge speriat , rusinat etc..fara sa ia ceva ce ar fi dat si pe gratis....

Imi e rusine si azi!

Prieteni mei care stiu povestea o spun mereu la bere ca sa ma faca de rusinea lumii..

Explicatia....ca uitasem...Noi venisem de la o petrecere cu tema....Si eu eram in costum alb cu crizantema in piept si pantofi alb negru...gangsta gigolo italiano americano ragazzi..

hmmm...

Lorenzo


Ps.Altadata parla piu piano Lorenzo ….


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!