poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1129 .



„7 aprilie” speculat nerușinat
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Gatekeeper ]

2010-03-20  |     | 



7 aprilie – orice aș spune despre această dată, nu voi fi mai explicit decît fapta „generației lui 7 aprilie”. Dezamăgită de nesfîrșita perioadă a bîlbîielilor și ezitărilor numită Tranziție, conștiința națională „s-a întrupat” în chipurile a mii de tineri și s-a născut din Mișcarea pentru Eliberare Națională pentru a aduce libertatea din inimă în brațe. În brațele puterii a fost adusă și opoziția. În „brațe” se dorește acum și Publika TV.

Sunt sigur că majoritatea dintre voi au văzut prin țară deja triumfînd falnic billboard-urile și afișele cu textul: „Din 7 aprilie… Scriem istoria împreună… Moldova. RO? RU? EU… Viața publică se schimbă… Vezi lumea altfel… Fii liber… Gîndește! Nu-i mai lăsa pe alții să gîndească în locul tău!… Să fie cum spui tu! ”. Dacă ați crezut că este un omagiu adus aniversării de 1 an de la proteste, iluzia se termină aici, cînd aflați că v-ați înșelat. Nu are tangențe nici cu ancheta procuraturii, nici cu posibila apariție a unei străzi/monument in memoriam și nici cu concursul național „7 aprilie prin artă”…

Afișele și banner-ele de pe internet care speculează eficient pe marginea subiectului „7 aprilie” – un subiect cu un remarcabil grad de sensibilizare a tuturor categoriilor de public, un subiect care nu poate lăsa indiferent pe nimeni, oricare n-ar fi reacția, un subiect atît de familiar și răvășitor – în esență nu vor să spună decît data lansării noului post TV de știri – Publika TV- 7 aprilie 2010. Doar atît.

De ce atunci organizatorii campaniei de PR n-au făcut referință directă la obiectul campaniei – Publika TV? Pe afișe nu găsim nici un logo, nici un text promoțional în plus, iar banner-ele nu dau link… Site-ul www.publika.md evident nu se deconspiră înainte de vreme.

Totul pornește de la ideea simplă că subiectul speculat e mult mai important decît obiectul în sine, iar sensibilizînd consumatorii cu subiectul, care pe lîngă notorietate are și o actualitate directă (aniversare 1 an), semnul „=” va fi făcut public cînd deja în mintea cetățeanului asocierea s-a produs, deci fără consecințe și revolte nedorite. Altfel zis, e un bluf – șiretlic prin care este indusă abil în eroare opinia publică moldovenească, iar cărțile vor fi date pe față abia la sfîrșitul jocului, cînd banii vor fi deja ireversibil în buzunar.

Moldova are nevoie de o Publika TV care speculează nerușinat cu „7 aprilie”?

Spune ce gîndești…

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!