poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3320 .



La întâlnirea de joi seara, \"singurătatea unui sunet\" de George Pașa
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Dumov ]

2010-07-10  |     | 



Evadați din spațiul grijilor și nevoilor sociale, în acord de chitară și-n murmurul lin al apei de pe Criș, orădenii au avut un prilej de bucurie întâlnindu-se cu "SINGURÃTATEA UNUI SUNET",carte apărută la Editura "Premier", Ploiești - 2009, sub semnătura domnului George Pașa, autor cu aplecare fermă asupra esenței lucrurilor acestei lumi.

Întrucât nu a fost o lansare obișnuită, ci mai degrabă un medalion literar, în organizarea Cenaclului "Ecoul", după ce s-a vorbit despre importanța poeziei aici și acum într-un timp al convulsiilor sociale, al crizelor și transformărilor de tot felul, Teodor Dume, (gazda serii și președinte al cenaclului "Ecoul", înființat pe 22 decembrie 1977), împreună cu alți vorbitori, a creat din sufletul poetului o imagine valoroasă deschizând ușile tuturor privitorilor.

Cu bucuria redescoperirii, între coperțile cărții domnului George Pașa, a unui fond de suflet, tinerii; Teodora Dume, Radu Fota, Ianoș Dano, Adina Stan, Raul Ivașcu, Dana Bucur și Alex Kun, au recitat din creațiile autorului.

și da, "cuvântul urzește sunetul/fără alb fără timp fără sens/cuvântul se destramă încet/ prin rostire//în el e forța ascunsă/ce recheamă orice dezgolire de sine"

A fost un moment de suflet încheiat de grupul folk "Ecoul tinereții" în aplauzele celor peste o sută de tineri, printre care; elevi, profesori, scriitori (Fl. Albu, M.Vac, T. Dume, G. Vidican,) și mulți alți iubitori de Artă și Frumos.

La rândul meu nu pot decât să mulțumesc poetului George Pașa pentru fărâma de înțeles și frumusețe dăruită prin intermediul cărții "singurătatea unui sunet"


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!