poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2746 .



Gânduri(V)
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [geafir ]

2010-08-04  |     | 



. A nu gândi la nimic, înseamnă a gândi la Tot.

. Există oameni care fac rău din interes și oameni care fac bine tot din interes și nu se lasă mai prejos.

. Că în lume sunt mai puțini bărbați decât femei e îngrijorător, cutremurător însă e că aceștia se iubesc și între ei.

. Setea se astâmpără și dintr-o urmă de copită, dorința aprinsă nici din două fântâni.

. Multe gânduri, mare grijă; nici un gând și mai mare grijă.

. Capul piramidal ar fi o soluție: grație efectului de piramidă, creierul nu s-ar strica.

. Marii înțelepți nu spun banalități. Și știți de ce? Pentru că e dificil.

. De multe mă pot lipsi, numai de mine nu.

. Gândul bun se naște pe loc ori deloc; gândul prost se naște oricum.

. Antrenamentul te urcă pe podium, talentul, pe soclu.

. Cel mai ușor lucru este să găsești un licurici în beznă; cel mai greu, să separi bezna de licurici.

. Mincinosul e masochist: înșelând pe altul, se înșală pe sine.

. Indiferența este o crimă în raport cu ceilalți și sinucidere în raport cu tine.

. Prietenia nu se câștigă cu cadouri; se întreține.

. Fuga de greșeală: o fugă cu picioarele înainte.

. Văzut de la mare distanță oricui i se poate spune om.

. Prietenia se clădește pe calități comune, dragostea, pe lipsa defectelor.

. Nu-mi trebuie bogăție, ci sentimentul că nu sunt sărac.

. Dacă n-ai înțeles absurditatea morții, nu te poți aștepta să ți se dezvăluie nonsensul vieții.

. Gândurile negre sunt ca și dudele: mai mult murdăresc decât hrănesc.

. Grijile au făcut din animal om.

. Orice fleac își are marea lui importanță.

. Dacă te compari cu un om deștept, te poți subaprecia, dacă te compari cu unul prost, se poate el subaprecia.

. Acela care susține că are mulți prieteni, nu și-a descoperit toți dușmanii.

. Unii nu-și respectă părinții; ceilalți îi pun la respect.

. E modest, însă îi face plăcere să i se aprecieze modestia.

. Sunt semeni care n-au de ce să trăiască și semeni care n-au de ce să moară.

. Scuza de a fi emis idei banale o au numai marii gânditori și eu.

. Viața e șireată: ne subjugă cu plăceri ca să nu-i prindem sensul.

. Sunt cel mai bogat om din lume: stăpânesc toate lucrurile care nu există.

. Are o scuză, când uneori greșește: sunt și eu om. Când nu greșește are o replică: sunt și eu deștept!

. Cu groază aștept clipa osândirii mele pentru delictul de a nu duce gândurile până la capăt.

. Marile valori ale culturii unei epoci sunt cărțile dispărute sau cele care n-au fost scrise.

. Important nu e ceea ce îți oferă viața, ci ceea ce nu vrei de la ea!

. Fiecare dintre noi are pretenția că plânge sau râde mai mult decât celălalt.

. Bogații renasc din moșteniri, săracii din griji.

. Unii cred că harta lumii are forma umbrei lor, alții cred că are forma minții lor, iar cei mai mulți cred ce li se spune.

. Puțini ajung să trăiască pentru alții, într-o lume în care fiecare trăiește pentru el și ea.

. Omul cade în mizerie și se ridică pe ea.

. Privind prin gaura cheii, putem surprinde adevărul doar pe furiș.

. Nu ideea morții ar trebui să ne preocupe, ci viața ajunsă la capăt.

. Îndrăgostit de o rază de soare, omul de zăpadă îi făcu o declarație grăitoare: La mângâierea ta, mă topesc.

. Are bani lichizi; s-au topit cei din contul bancar.

. Se zice că dacă n-ai bătrâni, să ți-i cumperi; dar se mai zice și că dacă ai, să nu-i duci la azil.

. Poți să-mi spui orice; eu cred.

. Un corp cu mai multe centre de greutate e ca un om cu mai multe puncte de vedere.

. "Măgarul" își cântă semenii cu glas de privighetoare.

. Ferește-te de vorbe dulci cu tâlc amar!

. Operație de adunare: 2 elevi + 2 viței= 4 viței.

. Pentru a merge într-o direcție, nu-i de ajuns să ai picioare; e nevoie să ai și scop.

. Un bunic cu pensie e mai bun decât unul fără pensie.

. Intelectualitate: pătură(socială) transformată în preș.

. Nu de femei mă sperii, ci de naivitatea lor.

. Nu face invitații la masă, dar nici nu refuză.

. Când ai talent faci totul cu ușurință; așa se explică superficialitatea unora.

. Interesant în ce pat adormi, dar mai ales în ce pat te trezești.

. Prietenul meu, criticul e primul om care mi-a înțeles poeziile; al doilea sunt eu.

. Scriitorul: un om singur între scriitori.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!