poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1671 .



Pe scurt
personale [ ]
Într-o săptămână germană – 10

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Delagiarmata ]

2011-03-06  |     | 



La Biblioteca Națională a Israelului au fost găsite numeroase scrisori ale scriitorului german Hans Fallada (1893 – 1947). Scrisorile sunt adresate lui Carl Ehrenstein (1892 – 1971), un autor evreu-austriac. Fallada a fost un adversar al nazismului și și-a exprimat în aceste scrisori sentimente de singurătate, boală și teamă. 25 de scrisori sunt scrise de Fallada și 28 de Ehrenstein. Corespondența a avut loc în perioada 1934 – 1938. Numele civic al lui Hans Fallada a fost Rudolf Ditzen.

Lothar Schmid conduce, împreună cu fiul său, editura Karl May , cu sedii la Bamberg și Radebeul. Aproape toată moștenirea literară a lui Karl May se află în posesia familiei Schmid care vrea acum să vândă această comoară. Schmid a oferit documentele landului Saxonia, unde s-a născut marele povestitor german, cerând suma de 15,3 milioane de euro. După afirmația sa, o singură pagină din manuscrisul „Winnetou IV” are o valoare de 1200 de euro.

Una din cele mai controversate cărți din ultimul timp este în Germania „Die Mutter des Erfolgs” (Mama succesului). Titlul original indică mai precis despre ce este vorba în această lucrare: „Beattle Hymn of the Tiger Mother”. Amy Chua, profesoară de drept la Universitatea Yale (SUA), descrie în această carte cum și-a crescut copiii printr-un regim sever, orientat numai după filozofia succesului.

Iată scriitori români și autori cu relații literare sau originare românești la festivalul „Leipzig liest” (Leipzig citește) din cadrul expoziției de carte din orașul saxon (17. – 20 martie 2011): Gabriela Adameșteanu, Georg Aescht, Radu Aldulescu, Traian Pop, Răzvan Rădulescu, Bettina Unghulescu.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!