poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1263 .



... da\' fără Zabriskie point, c-altminteri vă dau afară: da!?
personale [ ]
– luați-vă pulsul, da' și gradul de contaminare al ratingului activității mentale –

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adrian_nairda ]

2011-03-19  |     | 



*
Dincolo de comentarii...

Dom' Prim-Mare-Primar al Capitalei, Sorin (pe care, oricum, să-l mai opresc nu pot!), 'mi 'ce că nu-i consumator de etno-botanice și că nu consumă nici pilulele roșii lipite pe clădirile sensibile seismic, dat fiind că consumă (sic!) „la pahar” și, numai occidental, „la sticlă” Product of Scotland; Age & Maturity Assured; By Appointment to THE LATE QUEEN VICTORIA AND THE LATE KING EDWARD VII; FINEST; BLENDED SCOTCH WHISKY... în funcție de cine-i dă mâna: ba Ballantine's, ba Johnnye Walker Gold Label, ba J & B..., ba și cât mai multe auto-supra-etajate.


**
Fără comentarii...

“Din cauza unei centrale termice ce punea în funcțiune un aburitor pentru uscarea lemnului o explozie puternică s-a produs, vineri după-amiază, într-o fabrică de cherestea din localitatea Borlești, din județul Neamț”.
Conform informațiilor scurse prin presă, aflai că, după câte se pare (?!), explozia s-a produs, evaluările arătând că două persoane au murit și că alte trei persoane au ajuns, cu răni grave, într-un spital.
Liniște decedaților și însănătoșire răniților le doresc.
Pentru liniștea mea doresc să aflu care-i „cauza” unei centrale termice. Dacă nu mi se răspunde convingător... am să mă explorez!


***
De comentat...
“28.000 de sticle cu vin roșu (vin ce are capacitatea de a proteja organismul uman de radiații, dar și de a îndepărta consecințele iradierii acestuia – potrivit specialiștilor reputați, vinurile roșii moldovenești Cabernet, Merlot, Cabernet-Sauvignon și Cahor conțin o sumedenie de compuși polifenolici importanți ce opresc distrugătoarele efecte ale radionuclizilor asupra organismului, de remarcat fiind, de altfel, faptul că în fosta URSS tuturor membrilor echipajelor submarinelor atomice le era impus consumul de vinuri roșii moldovenești Cabernet sau Cahor, pentru că acestea au proprietatea, demonstrată, de a reduce efectele radiațiilor – [s.n.!]) se vor îmbarca cu destinația: Arhipelagul nipon”.
Vinul va călători către Japonia cu vaporul, plecând din Odesa, toate cheltuielele și clătinăturile urmând a fi suportate de către vinificatorii moldoveni (vinificatori republicani!) ce au decis, astfel, să vină în ajutorul locuitorilor din Japonia, după ce aceștia au ajuns să suporte efectele cutremurelelor de săptămâna trecută, vinificatorii fiind alertați de consecutivitățile privind pericolul unei infestări nucleare.
Eh, dacă până acum nu exista o motivație “sustenabilă” a locului unu-n lume, la capitolul alcoolismului moldovenilor de peste Prut, acum lucrurile se mai... limpezesc: Cernobîlul fiind doar la o aruncătură de băț! Dar, atenție!: alerta privind pericolul nuclear japonez, chiar de-a fost ridicată la gradul cinci, e cu un grad sub aia care chiar a avut loc la Cernobîl! Și, a!: rezervele de vin roșu ale Republicii Moldova sunt suficiente pentru japonezi, dat fiind că Federația Rusă și-a diminuat, sensibil, explorările militare submarine; Prim-Ministrul rus Putin interzicând, de anul trecut, importul de vinuri moldovenești în Federația Rusă din/pentru motivul evident cum că Cerobîlul este, acum, în Ucraina!


****
Comentați...
'Mi trece prin cap să traduc Portishead, pentru că mă bântuie onomatopeic expresia: femeia-i de vină, ea fiind pricina obstacolelor pietroase din sudul extrem al Libiei, unde nu cresc cartofi, în ciuda tuturor demersurilor.


NOTE:
– puteți urmări emisiile mele radioactive consultând e-mailul meu; dar pentru o emisie constantă și convingătoare puteți urmări posturile TV ce vă stau la dispoziție 24 de ore din 24 de ore.
– într-un speach, o doamnă parlamentară de-a noastră a spus: „... aici, în Parlament, suntem într-un stat letal!”

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!