poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1787 .



Opinii perfecte, dar suspendate pe parcursul unei terapii intensive
personale [ ]
– text interzis minorilor și persoanelor cu o bună gestiune a faciesului – Colecţia: Texte umoristice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adrian_nairda ]

2012-05-04  |     | 



Primarul Oprescu-al Capitalei mă ține cu ochii-n soare, să mor io! Este cel mai mare suspendator aflat în viață. Va suspenda el cursurile școlarilor din București pe 9 mai, 2012? Ba bine că nu! A propus el suspendarea unei autostrăzi peste viața bucureștenilor? Desigur! L-a lăsat el pe Traian fără pelerina aia vișinie bordată cu blăniță albă de-mpărat roman autentic, adică-n curul gol cu alte cuvinte, exact pe scările Muzeului nostru național-istoric? Categoric, statuia aia a lui Traian, aia pusă-n capul columnei din Roma, e o blasfemie, nu altceva!

Păi, de câteva zile, pentru că nu mai am ce face, „citesc” privirile și mimica trecătoarelor de prin fața scărilor unde-i postată statuia. Tinerele, în proporție de 99,999%, vor să facă sex oral, asta pentru că Traian, statuarul, este înfățișat la vârsta pe când era guvernator prin Spania, adică atunci când era el în floarea vârstei, nu când s-a apucat să-și facă o columnă. Ce viață soro/frate, ce destin?!
Femeile adevărate, adică cele cu experiență, lasă de-nțeles, conform graficului facial, că era bine ca Primarul Capitalei să pună un soi de cortină-n spatele căreia să experimenteze și să expertizeze ele ineditul acuplării publice.
Vegetarienele (că există și d-astea!) preferă monumentul inițial, care-i plasat, pe undeva, printre copacii și iarba luxuriantă a parcului Bibliotecii Naționale din Roma. Aci, Oprescu s-a-nșelat amarnic: poalele vegetarienelor din zilele noastre nici nu au cum să fie puse-n cap de către posesoare, pentru că sunt minimale.
Minorele, cele ce vor să acceadă-n clasa pregătitoare, vor fi admise numai dacă fac dovada c-au admirat și pipăit părțile esențiale statuare.

Așa!
… printr-o Hotărâre a Primarului Capitalei, indiferent de preferințele lor, gelozia masculină va fi sancționată cu amenzi înfiorător de mari. Primarul le recomandă acestora, masculilor, să se abțină să treacă prin fața statuii, dar să stea și să consume ce le trece prin cap pe terasele din Vechiul Centru Bucureștean (W.C.B.).

Între timp, Ponta, extraordinarul viitor Prim-ministru, o să prevadă regândirea redevențelor și taxelor plătite de companiile ce exploatează resursele natural, precum și continuarea procesului de privatizare a pachetelor de acțiuni deținute de stat, dar… cu două condiții:
1. mai ales, dar mai ales acolo unde și numai atunci când privatizarea aduce responsabilitate și chibzuință în gestionarea activelor economice și a resurselor;
2. dar numai după finalizarea auditului asupra activității Guvernului precedent și clarificarea situației reale (tehnic și economic!) a societăților supuse acestui proces.
Cu alte cuvinte, Ponta are un program încărcat. Bine-ar fi să-l susțineți necondiționat. Mizați și pe maidanezi. Mă voi ocupa eu, personal, de ei. Sunt unul de-al lor. Sunt cu ochii-n lacrimi, dar și mari cât cepele.

A, păi bine spune o reporteriță televizionistă (tele-vizată?!): Până acum nu au apărut sesizări și contestații la Agenția Protecției Consumatorului Copilului, pentru că aceștia au o vârstă mică, care sperăm că va evolua bine pe termen lung, iar copila arsă e conștientă definitiv!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!