poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2003 .



Interdependență relativă
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Aprilia ]

2005-09-09  |     | 



Atenție! - Orice nepotrivire, este pur întâmplătoare.

* Știti de ce spun bărbații că iau femeile la toartă? Pentru că din ele se poate bea, țin de sete, precum urcioarele.

* Femeilor le place să conducă mașini puternice, pentru că le place să audă ropotul cailor putere.

* Mai potrivită și elegantă e ținuta femeii picior peste picior. Ele știu cel mai bine să păstreze misterul.

* Femeile știu să pășească desculțe prin iarbă pentru că sigur le ține cineva de mână în gândul lor.

* Orice femeie știe când e privită. Atunci ea își arcuiește spatele și calcă mai legănat.

* Femeile știu să primească stropii de ploaie, pentru că doar ploaia le dezvăluie trupul fără efort.

* E un adevărat spectacol să vezi o femeie care își rulează ciorapii de mătase.

* Perfecțiunea stă în privirea femeii. Ea știe să mângâie, să iubească, să ucidă, privind. Toate minunile lumii se văd în ochii ei.

* Trupul femeii rostește cele mai multe cuvinte pe minut. De aceea uneori femeile sunt tăcute.

* Femeia știe să fie timidă, pentru că atunci când este timidă, ea roșește și culoarea din obraji se asortează perfect cu inima ei.

* Cand râd, femeile dau capul pe spate, pentru că atunci se vede mai bine cum le tresaltă pieptul.

* Femeile știu să adune dorurile, pentru că știu ca într-o bună zi, ele, dorurile, vor ieși unul câte unul în chip de fir alb.

* Nu vântul le trece prin plete femeilor, ci aerul care e în continuă mișcare, se înfioară în părul femeii, făcându-l să fluture și să înger.

* Femeile știu mai înainte cu un secol atunci când le spui că le iubești. Cine face un semn de dragoste femeii, acela sigur se va alege cu o cicatrice în suflet.

* Când vi se pare că femeia începe să se ducă puțin câte puțin, ei bine, să știți că ea de fapt renaște prin pruncii săi.

* Ce bine-i șade femeii când este răsfățată în poezia de dragoste și nu numai. Acolo ea se simte ca acasă și e tăcută și cuminte. Bărbatul când o vede în artă, se întreabă, ce caută ea acolo.

* Femeile își dezgolesc umerii nu pentru a fi sărutați, ci pentru a lua și bărbații contact cu poverile lumii.

* Mâna femeii este mică și delicată atât cât să încapă în mâna bărbatului.

* Femeile știu, că atunci când dorm ele, dorm și războaiele planetei.

* Când femeia privește în pământ, atunci ea sigur caută ochii bărbatului care tocmai a admirat-o. El își pierde ochii, din cauză de cromozom y.

* Știti de ce mint femeile atât de frumos? Pentru că substantivul minciună e de genul feminin.

* Femeile sunt ușoare, ca să poată deveni grele.

* Gleznele femeii amețesc aerul, aerul femeii amețește bărbatul.

* Cine părăsește o femeie, acela stârnește uragane.

* O femeie, când iubește, nu mai calcă pământul. Ea plutește din cauza gulerelor de nori croiți din dragoste, ce o poartă pe sus. Doar iubind femeia, ajunge și bărbatul la nori.

* De femei nu-și bate nimeni joc, doar propria lor imaginație.


P.S. aceste gânduri sunt neșlefuite, urmând să le dați formă voi și chiar să le continuați.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!