poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1105 .



Frustrare, prea multa frustrare
personale [ Gânduri ]
Mai mult decat nimic e prea putin...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Stressu ]

2005-09-10  |     | 



Ce prea putin!??... putin e mult mai mult decat nimic... asa vor spune unii... dar si putinul lor e bun.. am ales si eu sa ma inrolez in situl dobitocilor pierduti... poate mai citesc ceva... si fetze noi... ganduri si gandiri... asta pt ca scriam si eu versuri candva... imi placea... eram mereu in competitie... cu mine... "Eminescu? un mare dobitoc!" asa-mi spuneam... stiu ca sunt si eu bun la scris... stiu ca pot mai mult decat acum 2 ani... am un chef de viatza enorm... mi-l reprim, mi-l irosesc pentru ca ...am mai zis... E mai bine cu bani... poate voi avea timp sa ma desfat dim munca mea, poate ca acel gust bun pe care mi-l imaginez nu se va strica... imi inec tineretzea? nimic nu e la fel de bun ca atunci cand tot ce-ti doresti este cu gust! sa ma bucur de tineretze? niciodata nu am facut-o... pentru ca nimic nu avea acel gust... am intalnit iubirea... toate au prins o dulceata nemaintalnita... asa vreau sa fie toata viata mea! e trist ca nu poti avea totul... nimeni nu-si doreste totul! aceia sunt egoistii! eu imi doresc o viata frumoasa si fericita langa omul pe care il iubesc! stiu ca o voi avea, stiu ca el ma asteapta! stiu ca va veni ziua in care vom fi doar noi doi. VA FI BINE! e singurul motto pe care nu mi-l poate fura nimeni, nimic... poate doar iubirea... dar fiecare are dreptul sa-si ia din viata ceea ce isi doreste! indiferent... indiferent ce va fi! e al meu si-i pus de-o parte!
cu 10 min.inainte cautam disperat articole despre Tanatonautzi... am dat de-un forum... bla-bla-uri... despre cum ar vrea unii sa moara...
mi se pare patetismul incorpore! de-atatea ori am cautat cea mai dulce metoda sa plec... concluzia??? sunt prea curios sa aflu daca intr-adevar am sa plec la 90 ani, fericit ca am avut pana atunci mireasa mea langa mine si m-a iubit, impacat ca am fericit un om pe care l-am dorit mai mult decat viata... imi doresc... imi doresc sa am lucruri lumesti... "mai bine cu bani", cum zice Luna Amara... alergi o viatza ca sa iti faci back-up pt la batranetze... iti omori viata cu lucruri in zadar... eu nu vreau sa ajung batran si senil, eu nu vreau sa mor inainte de a-mi vedea visul, de a-l trai cum se cuvine... unde mai e iubirea? speri sa o recuperezi dupa aceea... am ales sa fac multe, chiar totul pt a-mi oferi iubirea de care am atata mare nevoie... o voi avea... mai am nevoie doar sa vrea si ea... candva... sper sa fie curand...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!