poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3248 .



Cărți Kitsch și impostură în Uniunea Scriitorilor din România. Literatura care-ți întoarce stomacul pe dos - in atentia lui cristian delcea si mihai voinea de la adevarul - cultura
personale [ ]
in atentia lui cristian delcea si mihai voinea de la adevarul - cultura

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [florian stoian- silisteanu ]

2013-05-24  |     | 



Kitsch și impostură în Uniunea Scriitorilor din România. Literatura care-ți întoarce stomacul pe dos
9 februarie 2013, 20:54
citesc mai tarziu download pdf print article Articol Comentarii 59 de Cristian Delcea Devino fan Mihai Voinea Devino fan +23 (27 voturi) citeste totul despre: uniunea scriitorilor kitsch impostura nicolae manolescu literatura fuego gigi becali carti 1381 share 13 inShare Aboneaza-te la newsletter Abonare

- in pagina din adevarul este o fotografie in care sunt alaturi de mihai trăistariu și două frumoase fete moment din cadrul unui festival pe care l am prezentat-

Poetul Florin Silișteanu (stânga), singurul membru al Uniunii Scriitorilor fără Bacalaureat, mai face câte-un bănuț prezentând spectacole de manele și de miss FOTO: SILISTEANUFLORIAN.BLOGSPOT.RO

Prima instituție literară a țării s-a umplut de impostori, dar și de pensionari care profită de pe urma statutului de scriitori pentru a-și rotunji pensiile. Știri pe aceeași temă FOTO Viața lui Fuego, subiect de carte. Ascensiunea cântărețului e com... Publicitate Proiecte Cetelem www.cetelem.ro/ Proiectele primaverii sunt mai simple cu creditul 100% online de la Cetelem. Uniunea Scriitorilor din România (USR) își continuă parcursul post-revoluționar controversat. În 1995, Mario Vargas Llosa, laureatul premiului Nobel pentru literatură, sosit într-o vizită la București, ironiza Uniunea Scriitorilor pentru „pragmatismul care pare să nu-i caracterizeze pe restul colegilor din întreaga lume, de a transforma o clădire de patrimoniu, primită în dar după Revoluție, în cazino“. Mai multe sciziuni și certuri între scriitori au măcinat instituția în anii ’90. Azi, USR numără 2.400 de membri. Dintre aceștia, 600 sunt pensionari și beneficiază de pensii suplimentare de la stat. Despre cât de merituoși sunt scriitorii pensionari care se bucură de acest supliment bănesc și despre kitsch-ul din Uniunea Scriitorilor, într-o analiză „Weekend Adevărul“. ÎN AȘTEPTAREA TRILOGIEI DESPRE FUEGO Am prezentat pe adevarul.ro, la finalul anului trecut, cazul scriitoarei Dora Alina Romanescu, membră a Uniunii Scriitorilor – filiala Constanța, a cărei „capodoperă“ o reprezintă două cărți despre viața cântărețului Fuego. Urmează a treia carte, ne asigură scriitoarea. „Chipul atât de frumos al lui Fuego nu este părăsit decât rareori de zâmbetul șugubăț, neastâmpărat. Trăirile intense, dăruirea cu care tratează publicul, face din Fuego o flacără care încălzește sufletul, luminează calea, iar fiecare clipă trăită alături de el dă vieții sens și frumusețe“, este un fragment ales la întâmplare din cartea „Fuego – Mărturii de iubire“ (n.r. – am păstrat punctuația originală și dezacordurile gramaticale). Creația doamnei Romanescu a fost considerată de membrii filialei Constanța a Uniunii Scriitorilor drept remarcabilă, motiv pentru care au primit-o, în 2009, în breasla lor. Cel mai ardent susținător al Alinei Romanescu a fost scriitorul Ion Roșioru (membru USR și el), care a comparat ascensiunea lui Fuego, așa cum e ea descrisă în cele două cărți, cu „un calvar iisusic“. Ca semn de prețuire pentru îmbogățirea patrimoniului cultural național, Dora Alina Romanescu beneficiază de pensie specială, de scriitor-pensionar, ceea ce-i saltă veniturile de 1.200 de lei (pensia după o carieră de învățătoare) la 1.800 de lei. Dora Alina Romanescu (pe numele ei adevărat Saveta Georgescu) a scris despre „calvarul iisusic al lui Fuego“ FOTO: DORAALINAROMANESCU.RO Criticul literar Carmen Mușat pune punctul pe „i“: „Problema este ce înțelegem prin scriitor. Nu orice om care mâzgălește hârtia poate fi încadrat în această categorie. Uniunea Scriitorilor ar trebui să aplice niște criterii de selecție mult mai dure. A fi scriitor și membru al Uniunii Scriitorilor ar trebui să însemne ceva. Ei au nevoie de masă de manevră și de aceea primesc pe oricine“. PREMIU DE DEBUT PENTRU UN REBUT Mihaela Burlacu (44 de ani), „una dintre cele mai prolifice și sensibile scriitoare din spațiul dobrogean“, după cum o caracterizează presa locală, este o femeie care a făcut de toate în viață. A fost contabila clubului sportiv Farul Constanța, purtătoarea de cuvânt a Direcției Regionale de Poștă și consilier superior la primăria orașului Eforie. Din această ultimă postură, a organizat un concurs de desene și literatură pentru elevi, cu ocazia Zilei Îndrăgostiților, precum și un concurs de poezie cu tema „dragostea“. A prins drag de cultură și a pus mâna pe condei. În 2006, a publicat cartea de proză scurtă „Te iubesc e prea puțin“, iar mai apoi a scris încă patru romane. În total, sute de pagini patetice, jalnice din punct de vedere stilistic și lipsite de orice valoare literară. „Acum eram plină de forță. Ca un zbor de pasăre spre lumină, după o săptămână, am realizat exact situația care mi se întâmplă“, sună un pasaj din povestirea „Femeia-aisberg“. Comisia de Evaluare a considerat totuși că Mihaela Burlacu (foto dreapta) este suficient de valoroasă pentru a deveni membră USR. Mai mult, Mihaela Burlacu a primit, în 2006, premiul de debut al USR (filiala Dobrogea) pentru volumul „Te iubesc e prea puțin“, din care redăm un mic fragment: „Povestea de dragoste rămâne în veci a noastră! Este singurul lucru pe care îl luăm cu noi înșine în veșnicie. Sunt atâtea cazuri când ne vine rândul să ne ducem pe un alt tărâm, pe patul de moarte, șoptim sau strigăm numele iubitului nostru etern!“. "Nu vreau să-l supăr prea tare pe Nicolae Manolescu, dar mi se pare că au intrat prea mulți oameni în Uniunea Scriitorilor. E greu să mai ții la calitate când accepți atât de mulți membri". Eugen Simion critic literar și academician Condițiile pentru a deveni stagiar în Uniunea Scriitorilor - Două cărți publicate - Trei scrisori de recomandare din partea unor membri ai Uniunii Scriitorilor mai vechi de cinci ani - Dosar de presă cu referințe critice - CV și cerere de primire Cu acest dosar, pretendenții se pot prezenta la filialele Uniunii Scriitorilor, iar dosarele lor intră în dezbatere. Membrii stagiari devin membri titulari după trei ani. „Henry Miller de Caracal“, cel mai tânăr membru al USR, și cartea care pute Problema pensionarilor nu este totul. Uniunea acceptă în rândurile ei și membri tineri. Dar, din nou, valoarea lor e discutabilă. Cel care se mândrește cu titlul de cel mai tânăr membru al Uniunii Scriitorilor este Liviu Andrei, supranumit „Henry Miller de Caracal“, pentru stilul său scatologic practicat nici măcar în Caracal, ci la Craiova. Liviu Andrei, la mare. Așa arată viitorul literaturii române FOTO: http://literaturadecutit.wordpress.com Liviu Andrei are 28 de ani, e realizatorul unor emisiuni la un post de televiziune local și își poartă perciunii extrem de ascuțiți. Criticii olteni, care de altfel l-au propulsat în Uniunea Scriitorilor, îl asemuiesc și cu James Joyce! Iată un scurt pasaj din ultimul roman al lui Andrei, „Gayzer“: „Destinul urla. Urla ca o bășină de fasole groasă. Sfinctereala și prosteala prostatei trebuiau să se facă muci și să dispară. Ovidiu avea să-și schimbe pielea printr-o pușcărioară. Frecatul de Aurică nu-i mai grăbea năpârlirea iar Ginuța cea luciferică îi cariase mușcătura care-i atrăgea atât de mult bărbatul (n.r. – nici noi n-am înțeles ce vrea să spună autorul). Jucase pizdește. Mișelește. Curvește. Era dată dreacu. Cântase la penisul lui Aurică ca la un fluier cărnos“. "Eu sunt cel mai vândut autor oltean de la Marin Sorescu încoace" UPDATE: Liviu Andrei a scris pe blogul său, "Literatură de cuțit", despre nedreptatea pe care a făcut-o "Adevărul" numindu-l impostor. "Ziarul Adevărul mă numește impostor pe prima pagină, în ediția de azi! Le-am cumpărat 3 ziare în loc să-i dau pe bere și prezervative [...] Nu Uniunea Scriitorilor mă face scriitor, ci noutatea pe care am adus-o în literatura română (stilul literatură de cuțit și cele peste 400 de cuvinte noi) [...] Eu sunt cel mai vândut autor oltean de la Marin Sorescu încoace", semnalează tânărul romancier oltean. FLORIN SILIȘTEANU, SINGURUL MEMBRU USR FÃRÃ BAC „Eu sunt singurul membru al Uniunii Scriitorilor din România fără Bacalaureat“, se laudă poetul piteștean Florin Silișteanu. Nu ne găsim în măsură să-i contestăm valoarea de poet. Are Silișteanu destule altele de contestat. Ca revoluționar („Adevărul“ a scris despre parodia de Revoluție de la Pitești), Silișteanu a încasat peste un miliard de lei vechi din indemnizații. Dar, pentru că nu se ajunge cu banii, mai prezintă și concerte de manele în cluburile de lângă Trivale. L-am întrebat de ce o face și a răspuns zâmbind: „Mai fac și eu câte un bănuț, bătrâne!“. Florin Silișteanu (penultimul din dreapta), alături de micul manelist Babi Minune și formația lui. „CINE EȘTI DUMNEATA, DOMNULE BECALI?“ În 2007, „Evenimentul zilei“ prezenta pe larg drama pensionarului Ion Moise, scriitor bistrițean, membru al Uniunii Scriitorilor – filiala Cluj. Moise dorea cu tot dinadinsul să scrie o carte-interviu cu și despre Gigi Becali: „Prima întrebare este chiar titlul cărții: «Cine ești dumneata, domnule Becali?». Cine ești, că s-au spus despre dumneata vrute și nevrute? Vedeți, îl iau tare la început, pentru ca apoi să-i ridic ușor mingea la fileu: despre cum a reușit să se îmbogățească atât de repede, despre faptul că este un model pentru tineri, despre percepția lui la muntele Athos“. Bătrânul scriitor mărturisea că vrea banii lui Becali, pentru că are niște romane în sertar pe care nu le poate publica din lipsă de fonduri. Moise avea antecedente cu oamenii de fotbal. În trecut, îl mai șantajase pe Jean Pădureanu, președintele Gloriei Bistrița, pentru a-și publica o carte. Până la urmă, visul lui Ion Moise de a pune în pagini viața lui Becali nu s-a realizat. El a murit neîmpăcat la finalul anului trecut. LIBER LA KITSCH-URI Excluderile din Uniunea Scriitorilor sunt rare și nu au legătură cu publicarea unor cărți slabe. „Excluderea se face pentru fapte pedepsite de lege sau pentru prejudicii grave aduse imaginii USR“, spune Nicolae Manolescu, președintele USR. I-am prezentat acestuia cazul scriitorului bistrițean Ion Moise, care a vrut să scrie o carte despre Gigi Becali. Ar fi fost el exclus dacă și-ar fi dus la îndeplinire planul? „Libertatea de expresie fiind garantată, mi-e greu să vă spun dacă o carte despre binecunoscutul parlamentar ar fi putut constitui motiv de sancțiune. Mai degrabă, nu. În fond, prejudiciul, într-un astfel de caz, nu e al USR, ci al autorului însuși“, a explicat Manolescu. "Prejudiciul nu e al USR, ci al autorului însuși". Nicolae Manolescu președintele Uniunii Scriitorilor Florin Lăzărescu: „M-am făcut scriitor fiindcă îmi place. Nu pentru bani de la stat“ Florin Lăzărescu (38 de ani), unul dintre cei mai apreciați prozatori români, ale cărui romane au fost traduse în franceză, germană, spaniolă, italiană, slovenă, maghiară și croată, nu este membru al Uniunii Scriitorilor. „Am mulți prieteni în Uniunea Scriitorilor – spune Lăzărescu – dar nu am aderat pentru că sunt foarte mulți oameni care nu au ce căuta acolo și nu vreau să mă asociez cu ei. Eu nu am nevoie de certificate de la USR. Uniunea Scriitorilor mă amuză. E ceva à la Caragiale. Funcționează în bunul spirit românesc al formelor fără fond.“ Lăzărescu e de părere că Uniunea trebuie desființată și reînființată pe alte principii, întrucât „alegerile și modul în care e condusă seamănă cu alegerile și conducerile politice“. Florin Lăzărescu explică de ce este incorectă legea pensiilor speciale pentru scriitori: „Eu nu am vrut să fac bani, că dacă voiam asta mă făceam fotbalist. M-am făcut scriitor pentru că îmi place. Nu aștept să îmi dea statul bani“. Nicolae Manolescu răspunde: „Tinerii care refuză să stea alături de scriitori pe care nu-i socotesc valoroși fac foarte bine că nu solicită aderarea. Au și ei dreptul lor: la aroganță“. “Uniunea are aproape 3.000 de scriitori. Despre câți scriitori se vorbește în țara asta? Despre 200, maximum. Ãștia reprezintă România în afara țării. Nu cei despre care nu a auzit nimeni nici măcar în județul lor". Florin Lăzărescu scriitor PE FLORIN IARU ÎL DAU AFARÃ DIN UNIUNE Poetul Florin Iaru este membru în Uniunea Scriitorilor, dar, spune el, „nu pentru multă vreme. O să mă dea afară“. De ce?, l-am întrebat. „Că am scris rău despre Uniune. Uite, Nicolae Manolescu vrea să schimbe Statutul pentru a putea fi ales, astfel, a treia oară. Până acum era ca la președinție: două mandate. El vrea să schimbe, să fie mandate nelimitate. Nicolae Manolescu nu prea s-a preocupat de Uniunea Scriitorilor. El stă mai mult pe la Paris, e ambasador UNESCO“, spune Iaru. „Votul Consiliului care a reintrodus posibilitatea unui al treilea mandat, existent, de altfel, dintotdeauna, cu excepția Statutului din ultimii trei ani, a fost unanim. Cât privește timpul consacrat de mine la USR, întrebați-i pe colegii mei din conducere sau pe colegii mei care au dorit să mă întâlnească dacă și câte absențe mi-ar pune!“, replică Nicolae Manolescu. "Uniunea nu mai are bani. Stă la mila Guvernului. Acum jumătate de an era în situație de faliment. A venit Guvernul și i-a ajutat. Păi, la anu’ ce-o să facă?" Florin Iaru poet, membru (încă) în USR I had a dream Am avut și eu un vis destul De ciudat, în care mă urmărea Un om, hămesit să-mi devoreze căcatul. „Știi“, mi-a mărturisit, „sunt un canibal Destul de laș. Și de înapoiat. Mănânc doar dâra oamenilor, Ce rămâne în urma lor, în timp.“ „Mănânci căcat!“ i-am strigat, cu dispreț. „Așa e“, a recunoscut, cu umilință, „Dar nu m-aș da în lături nici de la o gură de pișat, Proaspăt, eventual direct de la sursă. Și aș aprecia enorm să-ți fumez Unghiile de la picioare, tocate mărunt, sau Părul, sau pielea pe care o năpârlești, sau ce mai lași în urmă. Sunt Un canibal întârziat, dar autentic.“ „Chiar că ești retardat!“ i-am strigat, cu dispreț. „De ce nu te consumi pe tine însuți?“ „N-am atins un grad suficient de Stres sau de Iluminare spirituală.“ [...]* „Îmi pare rău, s-a scuzat el, cu demnitate, Am deosebita onoare să fiu Întâi-mâncătorul tău de căcat personal. Orice om de treabă, mare și tare prin ziare, are, prin lege, dreptul La unu-doi – sau mai mulți – mâncători – personali! – de căcat. Contribui, prin eforturile mele, la Pokemondializare. Trăiască și înflorească regimul de căcat! Mă omori când tragi apa!“ „Oh, shit!“ am strigat, cu dispreț. „Yes, please!“ i s-a luminat toată fața, plină de speranță. „Prefer un regim republican, de banane...“ S-a uitat la mine trist, cu dezamăgire… Pe cerul albastru al privirii sale se iviseră nouri… „Ce dorești de la mine?“ – i-am strigat eu, semeț. „Nimic mai simplu: Viața și Opera. În lingouri Cât mai compacte, de căcat Soldățesc“, mi-a răspuns, îndrăzneț. „Prietene, ai o viață de tot căcatul!“ i-am strigat, cu dispreț. „Știu“, a oftat el, cu încântare. „Nu e minunat?“ Mădălin Roșioru membru al Uniunii Scriitorilor *două dintre versurile acestei poezii sunt nepublicabile Mădălin Roșioru sparge barierele literaturii române „USR nu e o elită, ci o organizație de breaslă. Ea apără drepturile scriitorilor, fără a-i împărți pe căprării, cum văd că procedați dumneavoastră” Nicolae Manolescu președintele USR Scriitorii pensionari: asistați social sau merituoși? În 2007, USR a ajuns în atenția publică în momentul în care a intrat în vigoare „Legea Uniunilor de Creatori“ (Legea 8/2006). Astfel, scriitorii pensionari (laolaltă cu pictorii, sculptorii, muzicienii, arhitecții și actorii pensionari) beneficiază de la 1 ianuarie 2007 de pensii speciale care se calculează la 50% din cuantumul pensiei pe care o încasează de drept. Legea este din start discriminatorie, în special în cazul scriitorilor, pentru că variază nu în funcție de valoarea literară, ci de meseria pe care aceștia au prestat-o. De exemplu, un scriitor pensionar care a lucrat în Ministerul Apărării va încasa lunar mai mulți bani de la USR decât un scriitor pensionar care a fost profesor. Am analizat în articolul de față cazul scriitorilor pentru că este breasla în care se pot infiltra cel mai ușor impostorii. Dacă în arhitectură sau muzică e dificil să pătrunzi fără cunoștințe temeinice, în tagma scriitorilor se poate infiltra orice om care știe literele alfabetului. Legea nr. 8 din 11 ianuarie 2006 privind instituirea indemnizației pentru pensionarii sistemului public de pensii, membri ai uniunilor de creatori legal constituite și recunoscute ca persoane juridice de utilitate publică ARTICOLUL 1 Prezenta lege reglementează dreptul la o indemnizație lunară în beneficiul pensionarilor sistemului public de pensii, care sunt membri ai uniunilor de creatori legal constituite, recunoscute ca persoane juridice de utilitate publică. Cuantumul indemnizației reprezintă echivalentul a 50% din pensia cuvenită titularului sau, după caz, aflată în plată la data solicitării, dar nu poate depăși două salarii de bază minime brute pe țară, garantate în plată. Cuantumul indemnizației se modifică ori de câte ori se modifică pensia titularului, ca urmare a modificării valorii punctului de pensie. „PSD-UL M-A SUSÞINUT“ 10.600 de creatori ieșiți la pensie (între care 600 de scriitori pensionari) beneficiază de pe urma acestei legi. Anual, bugetul de stat alocă peste 17 milioane de euro pentru aceste indemnizații. Ceea ce înseamnă că de la intrarea în vigoare a legii și până în prezent, statul a cheltuit peste 100 de milioane de euro pentru aceste indemnizații speciale. Inițiatorul acestei legi care încalcă principiul egalității în acordarea pensiei este un artist controversat: fostul deputat Zamfir Dumitrescu, pictor la bază. Zamfir Dumitrescu este cunoscut în lumea artistică pentru portretele pe care le-a realizat, înainte de 1989, pentru familia Ceaușescu. „Legea pensiilor suplimentare a fost ideea mea, iar PSD-ul, partidul din care am făcut parte, m-a susținut. Știu că beneficiază de ea și unii impostori, dar acolo unde grila e slabă, se intră ușor. Una peste alta, eu zic că e o lege bună pentru că scoate din necaz o grămadă de amărâți. E o formă de asistare socială, nu e o indemnizație de merit artistic“, spune Zamfir Dumitrescu. Acesta se bucură de o pensie specială, de merit, din partea statului român, care se ridică la 1.700 de lei pe lună. Pictorul Zamfir Dumitrescu "a scos din necaz o grămadă de amărâți" FOTO: profilul de Facebook al lui Zamfir Dumitrescu ALTE BENEFICII Pe lângă cei care încasează suplimente la pensie, toți scriitorii din USR beneficiază de reduceri la cazarea în casele de creație ale instituției de la Neptun (Constanța) și Valea Vinului (Bistrița Năsăud). Costurile de înmormântare pentru membrii Uniunii Scriitorilor sunt suportate de USR. 2.400 de membri are Uniunea Scriitorilor din România. Dintre aceștia, un sfert sunt pensionari citeste totul despre: uniunea scriitorilor kitsch impostura nicolae manolescu literatura fuego gigi becali carti 1381 share 13 inShare +23 (27 voturi) Cele mai populare din Cultură Arte VIDEO Compozitorul Adrian Enescu, premiat de TIFF Arte „Visătorul trezit“, spectacol în premieră la Opera Națională... Arte Producțiile cinematografice de la Hollywood migrează spre te... Publicitate In 10 min poti sa ai un credit de la Cetelem preaprobat si in cateva zile in contul tau fara sa treci pe la banca.

http://adevarul.ro/cultura/carti/kitsch-impostura-uniunea-scriitorilor-romania-literatura-care-ti-intoarce-stomacul-dos-1_511531a54b62ed5875ecb902/index.html?science=519f3ead35583#tab-comentarii





iată și răspunsul meu pus în aglomerata încăpere din cămara adevărului



mă numesc florian silișteanu și cred că acest copac în care aruncați are și crengi bune verzi
sunt de acord că printre lungimile de undă din fiecare breaslă sunt strecurate și unele nefolositoare
în ceea ce mă privește vă spun simplu curat și răspicat

observ de altfel că băieții de la adevărul au avut totuși rezerve să pună girul asupra valorii literare a poemelor mele
nu înțeleg însă de ce ați pus o fotografie în care sunt alături de mihai trăistariu înconjurați de câteva frumoase fete
nu înțeleg de ce ar trebui să-mi fie rușine fiindcă am prezentat acel bal
ce deserviciu am făcut româniei sau uniunii prin acest demers?
nu înțeleg de ce ar fi o rușine fiindcă am prezentat un spectacol în care s au derulat manifestări ale etniei rome
nu te înțeleg cristian delcea și nu te înțeleg mihai voinea ce anume ai vrut să demonstrezi punând sub lupă faptul că nu am absolvit examenul de bacaloreat.....nu aș vrea să mă apăr doar îți spun cu modestie că sunt fericit ori de câte ori merg prin lume iar oamenii aplaudă
în concluzie cel puțin în cazul meu gestul vostru mi se pare nedrept total
când ați venit în redacția ziarului de la sat păreați puși pe fapte mari
apreciez
din nefericire ați greșit omul pe care pe nedrept ați turnat un pic de benzină
în scorbura acestei românii sunt și așa destui ziariști care manipulează un popor în mare parte nefericit o românie cu mai multe românii un popor pe jumătate îndobitocit
repet sunt de acord că atât în uniunea scriitorilor atât în rândul revoluționarilor sunt înregimentați o mulțime de indivizi care nu au ce căuta printre ceilalți

nu aveți cel puțin în cazul meu nici un argument care să convingă în maniera în care doriți în direcția pe care o sugerați
sper că într o zi vă cereți scuze





= și încă altceva...ar trebui să i mulțumesc unui ins ruse andrei

florian stoian -silișteanu
[24.May.13 14:19]

poate că nu aș fi reacționat dacă azi nu aș fi îndrăznit să i altoiec lui andrei ruse un mic comentariu la gâtul distanțelor...prea latră unii așa și au impresia că au în lanțul distanțelor un dumicat

drept răsplată m am trezit aproape îmbrâncit

a marait andrei ruse:) pazea că-i pun la gat un mic comentariu micul carturar repede a tranti ușa a scrie urmatorul mesaj. ca mai devreme pe facebook.

ce spune ruse: (deși nu i am spus băi!)) )

Bai, poate ai de prezentat niste manele pe undeva. Nu stiu cum de poti tu comenta la mine, dar o sa ma asigur ca n-o sa mai faci, veziti de nulitatea ta proprie. - asta mi scrie domnu andrei ruse

i am scris ce urmează

domnule andrei ruse
Ma handrei ruse ăia de la adevăru au pus in pagina ce? o poza in care sunt cu mihai traistariu in jurul nostru fiind cate fete frumoase. prezentam un bal baietii aia de la adevarul isi asuma in schimb si macar au bunul simt sa nu comenteze acțiunea literară din dimineața poemelor mele...în rest că am prezentat printre altele și un spectacol de manele nu mi se pare împotriva demersului acestei românii cu mai multe românii. așa că dincolo de zidul pe care stai cocoțat ca un motan micuț și înfofolit nu se află bă ruse geamandura ci nisipul pe care desenezi un cerc. ce nu ai observat este că ești în interiorul lui...și ce ton aspru ai bătrâne:)) cred că mai aveai un pic și mi ardeai și un pumn:)) nu te ajita man...ești unul din mulțime...ca tine mai sunt o mie:) pa frate și vezi că ți-a căzut lanțul:))


revenind la scrierea asta pe care probabil editurile serioase au și pus un preț ...mă băiatule mă frate tu știi ce înseamnă mă gestul tău de a te săruta în palma dreaptă:)? mă abțin dar e nebunie curată:)) mai poți)?

deci de la așa un mic ghiont a pornit această dorință și sper să nu deranjeze..
cineva m a îndrumat să i dau în judecată
nu am timp și nici talent să dau în judecată pe unii care latră ca să se audă în cotețul patriei cât de vânjoși sunt dar nici nu pot întoarce capul să mă prefac că nu văd că nu aud
iertați vă rog



deci pornind de la mica acestă ciupeală cu micuțul ruse am pornit încercarea nu de a mă apăra ci de a ruga pe cei puternici ca atunci când sar la gâtul altcuiva să nu sară cu propria neputință ci să pună aripi argumentelor absolut serioase fiindcă altfel e ușor și tipic rumânește!



.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!