poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1613 .



Între râs și plâns
personale [ ]
maxime si reflectii Colecţia: Texte Filozofice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2014-04-03  |     | 



1.Când dezechilibrul huzurește persiflând emoțiile panicate de manifestarea lui, haosul țipă impertinent și armonia se ascunde-n umbra lui.

2.Între râs și plâns oscilează ființa, iar efectele lor provoacă o mișcare în zig-zag a eului liric.

3.Când visul diurn mucegăiește în crisalida minții, idealul se acoperă de umbre, pentru a nu mai vedea efemeritatea cum joacă în ritmurile oscilante ale vieții.

4.Nostalgia surpă regretele de a nu trăi un trecut sublimat format din complexități transfigurând existența.

5.Împrejurările favorabile de a fi mereu orientat în sus înspre divin, s-au stins arse de spuza neexperienței, iar cele nefavorabile cochetează cu tenebrele, și-mi colindă existența oscilând între echilibru și imprevizibil.

6.Percep sonoritățile Ființei Unice, ce-și transmigrează materia armoniei în oamenii ce vibrează la unison, și își umple monadele cu fericire, pe care le implantează în spațiile genunilor, pentru a le dizolva.

7.Dacă s-ar întoarce totul, sensul ar deveni non-sens, suferința ar căpăta valoarea fericirii, păcatul ar fi considerat virtute, iar adevărul ar degenera în truism.

8.Dacă s-ar inversa totul, nerozia și prostia s-ar preface în axă existențială, și tot ce s-ar crea : frumusețea, sublimul și arta, prinse la giuvaerul esteticii, ar fi inspirate de ele.

9.Dacă s-ar inversa totul, frumosul s-ar sparge și din elementele lui aglutinate s-ar naște urâtul, iar spiritul ce ține de veșnicie ar dobândi materialitate.

10.Fiecare obstacol înlăturat mai creează o treaptă, fiecare judecată pozitivă epurează gândurile înșurubate în fasongul imoralității.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!