poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 821 .



Învățătura creștină sănătoasă
personale [ ]
Este exact Biblică !

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [eugen68 ]

2019-04-23  |     | 



„Nu vă căutați salvarea în căpetenii ! în fiii oamenilor, în care nu este izbăvire ! Veni-va moartea lor și se vor sfârși: în acea zi vor pieri toate planurile lor ! Căutați-vă supraviețuirea în DOMNUL cel care a creat cerul și pământul ! marea și toate vietățile din ea ! Care stăpânește cu Puterea Sa timpul și toate veacurile !”
Respectați strict și zilnic îndrumările Sale: singurul Meșter, unicul Arhitect al Universului !
Respectați cartea tehnică primordială a Naturii: iubirea tandră, slujirea cu venerație - continuă a făpturilor, regimul fructo-vegetarian, adorarea zilnică în meditație-laudă-rugăciune a Creatorului. Să ne prelungim viața în DOMNUL și EL ne va face asemenea LUI, nu asemenea torționarului și ucigașului etern: sistemul-Beelzebuth !!!
Că răii pier prin însăși răutatea lor și refuzând adevăratul liant social: iubirea, se va stinge neamul lor !
Că la DOMNUL PĂCII: SAVAOT, 1000 de ani sunt ca o zi și ca o bătaie de aripă a unui fluture; martirizații suferind pe nedrept iad vor învia cu starea că practic mereu au fost fericiți. Dar luați și voi credincioșii atitudine ! spirituală. morală și socială !!! Pe cât posobil: „Toți voioși și nimeni mort !” (MIHAI EMINESCU- ARHIPOETUL) dar în primul rând: rapid să înceteze puterea răului !!!
Bisericile 10000 de ani n-au pus accentul sapiențial corect.
Pregătiri se fac de 2500 de ani dar nesistematizate !
Sfinții Părinți scriu: DOMNUL Iisus a tăiat la jumătate veacul (adică acum la 2000 de ani de la PATIMI, termen anul 2032; văzând răutatea oamenilor !- vezi și Biblia de la București 1688) !
Zdrobiți vrăjmașii vieții urgent ! ucideți scurt 80 la sută din hiperdracii de „oameni” ! Cine e batjocoritor și neagă în fapte ÎNVIEREA: delete !!!
NU avem nevoie de chetroaie ! ci de sfinți și îngeri !!!
Romanii au scris : „Să moară chiar toți oamenii ! dar să se facă dreptate !!!”



.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!