poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1337 .



Cum este minunat!
personale [ ]
povestiri in transa

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [EADRIAN ]

2019-11-09  |     | 



Cum este minunat! 25.03.18

"Sunt cu tine" este vocea Fiului, care mă face să nu sufăr de păcat.

Hristos se face păcatul meu, ca eu să mă divid, să fiu cu păcatul care este Hristos.

Apostolii s-au făcut plasa. Peștele se zbate pe uscat, dar se duce în plasa Bisericii și este tras de Dumnezeu în răi.

Hristos este păcatul imaginat în gândul meu, ce stă pe cruce, iar crucea merge în locul meu, că să nu cred că mergând fac păcat. Hristos vindecă păcatul; este doctorul doctorilor.

La sfârșit vor fi caprele în o parte iar oile în altă.

Omul că o oaie este Hristos ce împacă capra cu varză. Păcatul face că eu să mă opresc, însă dacă pot intră în el mă opresc în bucuria cu Dumnezeu. Domnul este plapumă mea. Că un rob în lanț mă iubesc cu iubita mea. Mâinile noastre se țîn și sunt mâinile Lui Dumnezeu din răi și din început și sfârșit. Preoții au devenit orbi și muți și farisei; tot Domnul este cel ce spune: vrei să te vindec? Lumea devine creștină.

Dumnezeu da să aprindă lumina în mine, dar eu mai bine voiesc să aprind lumina aprinsă care este Dumnezeu, să fiu Lumina din Lumina.

Mă bucură că numele de creștin “Cătălin” încă mă caută.

A caută are legătură cu agitația și cu pacea. Căutăm pe Domnul, conștiința raiului, a inimii noastre.

Vorba gândului este vorba lui “nu sunt”, scoate subiect, să fiu subiectul scos. Vorba lui Iisus este vorba lui “nu era” sau a lui “nu este”, unde “nu vreau”, ce prin gând aduce credință în bunul Dumnezeu.

Raiul și iadul vorbesc de un “prezent”. Raiul vine peste iad prin noi. Trebuie să stăm la masă cu toții, căci și samarineancă, că un altu, că răul, vrea să mănânce din firimiturile de la masă.

Grăsime. Arderi de tot. => Dumnezeu Tatăl iubește minciună. Nu vrea să jucăm strâmb. = “mințind în numele Meu.”

Prin mine Tatăl speculează spațiul pentru eunume; Fiul speculează gândul “bucurie”.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!