poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 639 .



Mintea și mentalul 9,10, Calmul și furia 1,Aleatorul 1 ,
personale [ ]
Gânduri transfiguratoare

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-01-27  |     | 



Câmpul energetic propriu mă separă de întunericul în care nefiindul proliferează și mă acordează la lumina siderală în care se manifestă bunătatea absolută.
Între mental, suflet și corp există o coeziune care facilitează sincronizările dintre configurațiile sistemului electro-energetic uman, care sunt sursa armoniei inducând echilibrul existențial ce dezmembrează structurile hibride ale non-sinelui și ale non-eului.
Oamenii care au drept arhetip în viață vocația ramificată în creații și-au augmentat și amplificat mentalul până când a coincis cu mintea planetară și mintea a făcut vasale instinctele grosiere transmutate în afecte rafinate, stilizate și pline de finețe.
Vocația și mentalul se influențează reciproc, astfel apare simbioza între creativitatea vocației și reflexivitatea mentalului.
Mentalul prin forța sa poate inocula chietudinea cu calinități și eufonii, poate înlătura zvârcolirile suferinței care s-a încuibat în sufletul ce este entitatea cea mai vulnerabilă prin emotivitatea și sensibilitatea ei și poate regla vibrațiile trepidante ale tumultului, astfel încât să se sincronizeze cu vibrațiile sinelui spiritului și ale sinelui conștienței.
Un mental dezorganizat își deschide supapele și prin ele intră haosul ce produce confuzie, debusolare și bulversare, iar haosul din mental generează entropia în sistemul viu și vibratoriu uman, dezechilibrându-l și desincronizându-i configurațiile.
Un mental puternic valorifică efectele maximului și construiește în exterior un om impunător, grandios, măreț, exponențial și esențial față de ceilalți oameni.
Calmul perturbat de furia primind energii negative de la resentimente, dispreț, discordie și virulență, se transformă în neliniște ce se propagă prin chietudine, liniște și repaos, sfărâmițându-le.
Un om calm nu a fost străbătut niciodată de furie, genotipul și fenotipul lui au exilat refulările și defulările compulsive și le-au dezactivat.
Când un element din matricea ființării devine recalcitrant, omul calm îl înlocuiește cu unul pașnic și calmul este străbătut de energii fine, caline și armonioase, pe când furia este traversată de energii violente, compulsive și fulminante care răbufnesc în discordii.
Aleatorul implantat în viață îi induce hazardul, fortuitul, inexprimabilul și variabilitatea care înlocuiesc constantele cu variabile versatile ce se augmentează prin schimbări și care dislocă și dezmembrează structura principiilor construită de consecvențele care au absorbit o sumedenie de constante și au respins variabilele a căror pattern este schițat de intuiții și viziuni frecventând viitorul apropiat, încercând prin sensuri să-l cristalizeze.
Prezentul planificat, organizat, actualizat și inventariat respinge aleatorul care are propensiune la improvizația anihilând monotonia, stereotipia și obiceiurile.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!