poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 698 .



Fertilul și sterilul 5,6,7,8
personale [ ]
Gânduri exponențiale

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-02-12  |     | 



Spațiile fertilului interferează cu spațiile sterilului și în aria generată de interferență se produce o energie fulminantă care poate fi pozitivă, când fertilul se impune în dauna sterilului, sau negativă, când sterilul domină fertilul.
Un om steril nu realizează nimic în viață, sensurile lui s-au descompus în non-sensuri și nimicnicia îi conduce o viață peste care cade tăvălugul.
Reușita nu iese din 0-ul întărit de deșertăciuni, iar nereușitele se augmentează și îi obturează și eclipsează o viziune fragilă, anemică și deformată.
Omul fertil își multiplică reușitele eficientizând întâmplările și cristalizând punctele nodale, iar fertilitatea sa are similitudini cu fecunditatea și dacă atinge nimicnicia o transsubstanțiază într-un prea-plin care absoarbe plenitudinea, deplinătatea și plăcerea.
O creație fertilă are o sumedenie de idei extraordinare pe care sincretismul creațional le elaborează în teme planetare și universale.
Gândurile sterile se volatilizează în superfluu, căci nu exprimă nimic și nu au nicio influență asupra corpului, iar vocile lor repetitive induc sensurile platitudinilor și zădărniciilor.
Gândurile fertile persistă, căci ele exprimă exponențialul și influențează omul să asculte de logoreea lor.
Vocile gândurilor fertile exprimă sensuri superioare și preeminente și se implică în vocații spirituale, imprimându-și în scrieri ideile gnomice.
O materie fertilă își așază fecunditatea în vocațiile care extrag din fertil valoarea, căci de fertil se atașează viul care îl însuflețește și îi dă valențe creatoare, pe când sterilul este absorbit de neviul care îi distruge vibrațiile ființării.
O materie sterilă este supusă siderării și alterării, fiindcă sterilul se depune în stagnare degradând și degenerând omul în care s-a încuibat.
Omul are angoase la sterilul luând forma zădărniciilor și propensiune înspre fertilul care îi garantează perpetuarea sensurilor și a vocației.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!