poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 725 .



Realitatea și irealitatea 9, Timpul 1,2
personale [ ]
Gânduri sublimate

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-02-19  |     | 



Realitatea telurică înconjoară planeta atât pe orizontală, cât și pe verticală, se termină când atinge primul cer, iar realitatea absolută străbate ultimul cer care atinge puritatea și perfecțiunea în care ființează entitățile divine.
Realitatea telurică și omul se creează, modelează și influențează reciproc și dacă omul evoluează și realitatea va evolua, iar vibrațiile lucrurilor se armonizează cu vibrațiile oamenilor.
Empatia este o vibrație la unison în același timp a tuturor oamenilor, susținută, impulsionată și energizată de sufletul planetar.
Timpul folosit cu eficiență devine fertil și oamenii dinamici forțează limitele timpului căruia știu să-i dea flexibilitate și elasticitate, pentru a înghesui în spațiile sale activitățile multiple și creația fecundă.
Timpul încărcat cu hiatusurile ce apar atunci când nu facem nimic și ființăm în spleen, absoarbe sterilul ce facilitează apariția superfluului, a deșertăciunii și a letargiei având repulsie la dinamism.
Timpul propriu al fiecărui om a atras atât fertilul, cât și sterilul, însă este importantă proporția dintre ele.
Timpul spiritualizat este umplut cu vocații creaționale și își dizolvă impuritățile generate de plictis, spleen și tern, în timp ce timpul teluric este presărat cu hiatusuri în care stă non-timpul predispunând la inerție și siderare, prin el se mișcă mediocritatea, trogloditul, păgânul și mundanul.
Timpul teluric se întinde uniform și unidirecțional pe orizontala ce s-a debarasat de erudiție și perfectibil și a asimilat stagnarea îmbâcsită, desuetă și stereotipă.
Timpul spiritualizat înaintează asimptotic pe ordonata infinitului pe care spiritualitatea caută să-l limiteze, decodifice și să-l înscrie între coordonatele spiritualității.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!