poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2592 .



Întotdeauna și niciodată 9,10,11,12
personale [ ]
Gânduri esențiale

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-06-10  |     | 



Niciodată conține coercițiul maxim, intoleranța sa sfâșie compasiunea, iertarea, toleranța și mizericordia și își scrijelește disprețul insolent, grobian și insidios pe fațetele vieții care nu au fost prezervate de câmpul energetic creat de spiritul ce este entitatea omului cea mai puternică.
Întotdeauna se conectează la libertatea ce destramă predeterminarea și mărește creativitatea, inventivitatea, schimbările și dimensiunile existențiale, căci fiecare dimensiune a ființării caracterizează diversitatea și a fost construită de aptitudini, vocații, hobby-uri străbătute de pasiunile încărcate cu fervori, efervescențe, febrilități și avânturi.
Niciodată vrea să impună semnificațiile 0-ului într-o viață confuză, deschisă influențelor faste și nefaste pe care dimensiunile existențiale caută să o amplifice pentru a absorbi în ea supranaturalul, superlativele și spiritualitatea.
Prin prisma 0-ului viața este un gol imens care a absorbit intervalul existențial și omul este afectat de non-sensuri, zădărnicii, carențe și neputințe, de aceea să ne atașăm de numerele mari care au semnificații descriind și definind grandiosul, mărețul, impunătorul și maximul.
Întotdeauna vrea să mărească influența plus infinitului asupra omului care îi apreciază și prețuiește principiile, semnificațiile și concepțiile, căci dacă dimensiunile augmentate ale existenței se prind de dimensiunea infinitului aceasta destramă și distruge limitele existențiale și fără limite libertatea circulă nestingherită prin coordonatele ființării propulsând omul înspre asimptota împinsă tot mai sus de maxim.
Dimensiunea infinitului este integrată în entitățile divine care au construit din dimensiunile lui întotdeauna arhitectura universului.
Non-sinele se teme să nu fie absorbit de 0-ul travestit în vacuități, căci non-ul atașat de sine are o viziune negativă îndreptată înspre minus infinit.
Pro-sinele are idiosincrazii la non-uri și la substanța lor, căci non-urile construiesc non-viața umplută cu nefiind și non-realitatea umplută cu irealitate.
Întotdeauna este înțesată de pro-urile care o pozitivează, iar niciodată este împânzită de non-urile care o negativizează, întotdeauna este influențată de libertatea ce purifică și convertește, în timp ce niciodată este influențat de coercițiul mărind impurul și pervertind ființa pe care o închide în temnița emoțiilor coercitive.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!