poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2583 .



Întotdeauna și niciodată 13,14,15,16
personale [ ]
Gânduri scolastice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-06-11  |     | 



Întotdeauna absorbit de sine vibrează pe frecvențele toleranței ce caută să transsubstanțieze sacrilegiul în îngăduință și să convertească blasfemia la conveniență.
Niciodată absorbit de non-sine vibrează pe frecvențele coercițiilor care închid mintea, destramă elanurile și distrug libertățile neprezervate de legi.
Întotdeauna deschide mințile pentru a se conecta la mintea planetară ce a desființat coercițiile și a înființat o academie a libertăților.
Întotdeauna extrage din deviza totul e permis fărădelegea pe care o ostracizează într-un spațiu din care nu poate ieși.
Niciodată inversează sensurile lui totdeauna, substanța lui este catalizatorul substanței non-sensului care se depune pe golurile create de zădărnicii, deșertăciuni, nimicnicii și timp mort.
Niciodată are efectul de a interzice conectat la coercițiile dând legilor aspecte punitive și înconjurând a fi-ul care înglobează matricea ființării cu restricții și contondențe.
Niciodată face din nu sistem de referință și desfide da-ul care afirmă, aprobă și apreciază, iar vectorul lui niciodată este îndreptat înspre inferioritatea cu inhibiții, frustrări, refulări și prejudecăți, pe când vectorul lui totdeauna se pliază pe libertatea necondiționată și fără restricții.
Spiritul se acordează la întotdeauna care s-a fixat pe libertatea eliberată de coerciții, prejudecăți și ideologii pe care o vizualizăm în arte care augmentează libertatea.
Spiritul respinge principiile lui niciodată care este steril, fad, plin de goluri și care are propensiune la timpul mort absorbit de cei care nu fac nimic și nimicul îi ademenește cu aparențele sale înșelătoare, în timp ce poți extrage din totul având coeziune cu fiindul toate oportunitățile care se mulează pe axa, structura și sistemul ființării.
Întotdeauna în contact cu niciodată amplifică fulminantul ce dislocă structurile calmului, ale armoniei și ale verticalității.
Spiritul prin dialectica sa poate face doctrină din raționamentele abstrase din ansamblul lui întotdeauna care are prolificitate, fecunditate și diversitate.
Sinele implantat de spirit în corpul eterat al lui întotdeauna vibrează pe frecvențele da-urilor și atrage pozitivitățile în care evoluează concepțiile și gnomicul aparținând lui întotdeauna, în timp ce niciodată atrage negativitățile accesorizate cu nu-uri și non-uri, astfel că față de sensurile lui peiorative și depreciative se simte atras omul rău care-și construiește din negații rețele existențiale și privește viața prin prisma distopiei.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!