poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3471 .



Întotdeauna și niciodată 17, Viața și non-viața 1,2,
personale [ ]
Gânduri estetice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-06-12  |     | 



Întotdeauna dă transparență actelor ființării și în transparență se cristalizează efectele sincerității având coeziune la dreptate, adevăr și onestitate.
Niciodată opacizează tot ceea ce vine în contact cu ea și în spațiile opace se măresc minciunile, iluziile, falsitățile și artificialul elaborând și extrapolând duplicitatea.
Niciodată inserează non-sensurile în minusuri ale căror traiectorii descendente sunt urmate de ignari, troglodiți, otrepe și negativiști, pe când întotdeauna este înțesat cu sensurile absorbind plusurile prin ale căror trasee ascendente se mișcă oamenii superiori, inteligenți, erudiți și perfectibili.
Rezonez la întotdeauna în care intuiesc potențialuri nebănuite ale libertăților și combat raționamentele produse de niciodată care își împrăștie sterilul în oamenii vulnerabili și neputincioși.
Între non-simțuri și non-conștiență stă non-viața pe care o adjudecă nimicul, între pro-senzorial și pro-conștiență se mișcă pro-viața care aderă la totul echivalent cu fiindul.
Oare cum am percepe starea de nimic sau starea de neființă și mă întreb ce mecanisme utilizează non-viața și dacă ea resuscitează nonfiindul.
Non-viața merge în sens invers înspre negativ și are coordonatele inversate, căci non-viața a asimilat negativul din care a modelat minusurile necesare pentru a o propulsa înspre minus infinit.
Non-conștiența este conștiența nimicului care conferă vibrații 0-ului.
Viața înaintează în arce de cerc și nu rectiliniu, căci are oscilații ființiale date de schimbări, în timp ce non-viața inversează tot ce e rațional, normal, logic și adevărat, schimbă gândurile cu non-gânduri, energia cu non-energie și de comportament se lipește ridicolul pe care-și lasă amprenta non-viața deplasându-se înapoi propulsată de energia non-urilor.
Non-viața desfide tot ce viața consideră superlative și calități, crede că inferiorul ar face mai mult bine omului decât superiorul i-ar aduce.
Un calm uniform, o liniște unidimensională și o stare unică stabilă și imuabilă, non-viața le crede că sunt generate toate de inferioritatea ce generalizează ignaritatea.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!