poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2428 .



Substanța și materia 1, Matricea 1, Sacrul și profanul 1, Transcendentul 1
personale [ ]
Gânduri esențiale

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-06-23  |     | 



Materia neagră este absorbită de 0-urile racordate la nimic și a intrat în combinație cu substanța nimicniciei.
0-urile sunt exilate de materia albă într-un neant care raportat la om ia forma genunii în care cade psihicul infuzat cu tenebre, himere, malformări și elucubrații.
Fulminantul terifiant se produce când materia neagră se ciocnește de materia albă și este perceput de către oamenii cu câmpul energetic fisurat ca un seism zguduind axa verticală a lor.
Substanța vocației legată indisolubil de creație este catalizatorul vieții, căci îi accelerează procesele evolutive, estetice, etice și multidimensionale.
Să inserăm în matrice noi elemente, căci o matrice îmbogățită și actualizată mărește numărul activităților și conferă diversitate și alambicare proceselor vieții.
Cu cât avem mai multe elemente, cu atât ne putem construi și alte calități și aptitudini care fac patternul superiorității.
O viață eclectică asimilează sincretismul rezonând la toate artele și favorizează și privilegiază vocația legată de creație.
Structura a fi-ului omului înglobează matricea ființării.
Sacrul din sfințenie procesează purul care formează substanța utopiei și din momentul în care este maculată de teluricul conținând concretul, cotidianul și laicul, decade într-un sens tangibil la o viață sensibilă experimentării, construit de o viziune pozitivă care ține cont de matricea ființială a omului.
Profanul din mundan și teluric este asimilat de neofiții de care se îndepărtează profundul, valoarea și estetica și care înfășoară în neînțeles poliglotul ce este o caracteristică a erudiților.
Vocația ocolește profanul și caută sacrul aflat în imanența cuvintelor învinse și făcute vasale de artist.
Entitățile transcendentului s-au sublimat de miriade ori până au devenit esențe posedând energii cosmice colosale ce au dezintegrat impuritățile, defectele, profanul și suferințele.
Astfel esențele au absorbit virtutea și purul supreme și forțele pe care le posedă le-au transformat în zei coabitând și coexistând cu sfințenia din entitățile care gestionează miracolele, minunile și misterele debarasate de impurități.
Dacă esența omului i-ar dizolva somaticul și ar deveni entitate unică, aceasta ar avea similitudini cu esențele vii din transcendent.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!