poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 829 .



Așteptarea 1, 2, Mediocritatea 1, Coordonatele 1, 2
personale [ ]
Gânduri estetice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-12-11  |     | 



În așteptarea fecundă germinează plenitudinea absorbind pasiunea care conferă plăcere impură sau rafinată actelor creaționale, sociale, personale și profesionale.
Plăcerea impură dezleagă distracția de spleen și cea rafinată activează beatificul care inoculează în spiritualitate beneficul.
Așteptarea fecundă în creație eliberează ideile inovatoare din coercițiul gândirii telurice afectată de erori recurente și extrage din misticism meta-reflecțiile pe care le desfășoară în raționamente esoterice, exoterice și meta-dialectice.
Așteptarea vocațională se acordează la gândurile cu hiatusurile dintre ele umplute cu idei predispuse la arborescențe reflexive și imaginative, la sinele spiritului corelat cu esența divină și care își grefează grandiosul pe țesuturile scrierilor, la spiritualitatea ce împrospătează limbajul creațional cu elemente supranaturale, transcendentale și esoterice și la potențialul în care se află valoarea, profundul, reflexivitatea și nemărginitul al căror melanj apropie opera de capodoperă.
Mediocritatea și-a construit o zonă de confort din monotonii, stereotipii, rutine, obiceiuri și tabieturi în care se simte bine inoculând în cotidian firescul, naturalul și obișnuințele.
Dincolo de aria de confort se află nefirescul, fortuitul, neobișnuitul și extraordinarul absorbind supranaturalul cu oferte uluitoare de meta-uri, extra-uri, supra-uri și giga-uri care pot deschide un portal înspre transcendent pentru a cunoaște entitățile sale și meta-concretul prin care vibrează minunile, misterele și incognoscibilul.
Prin evoluția planetară mediocritatea va atinge limita de jos a inteligenței, iar inteligența se va acorda la suprafața transcendentului și doar iluminații vor sonda imanența transcendentalului.
Involuția antrenează o forță centrifugă ce dispersează din aria ființială punctele nodale care conțin schimbările benefice transmutând coordonatele rutinei, obișnuinței și monotoniei în coordonate superioare prin care se mișcă dezinvolt evoluția având propensiune la estetica sincretică.
Între aceste coordonate evolutive ființa poate descoperi superlativele, esențele, misterele și poate experimenta revelațiile minunilor care au ca sursă ofertele de mare amploare ale universului.
Sinergia posedă o forță centripetă care proiectează omul în sinele superior acordat la sinele planetei influențat, coordonat și inițiat de sinele ființei universului.
Să ne înscriem matricea în alte coordonate ființiale, căci acestea actuale au devenit desuete, mărginite și afectate de degradarea mărind declinul.
Între coordonatele superioare din punctul de vedere al superlativelor, esteticilor, valorilor , evoluției și multidimensionalului a fi-ul se mișcă conștient de potențialul său pe care începe să îl cunoască explorând și extrapolând spațiile uluitoare ale vocației și ale sincretismului.
Între coordonatele noi, superioare ne vom schimba destinele individuale cu destinul planetar acordând eshatologiei statutul exponențial, esențial și exoteric pe care îl merită cu prisosință și între noile coordonate metanoia se va integra firesc în cotidian.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!