poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1934 .



Forța centrifugă și centripetă 5, 6, 7, 8
personale [ ]
Gânduri exponențiale

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2021-01-07  |     | 



Forța centrifugă se mărește prin absorbirea negativităților și are efecte de dispersie și de divergență împrăștiind pozitivitățile.
Forța centrifugă coagulează defectele și se folosește de imposibil pentru a anihila pro-urile și a augmenta non-urile, căci imposibilul infuzează în libertatea care crede că totul e posibil coercițiile, aporiile și involuția.
Forța centrifugă desface sinele până când devine punct și mărește non-sinele intenționând să inverseze sensurile și configurațiile vieții.
Forța centrifugă prezervă vectorul negativ care împinge a fi-ul înspre subteranele ființării, acolo unde ființează gregarii, troglodiții, grobianii și otrepele.
În schimb forța centripetă prezervă pozitivitățile de acțiunile forței centrifuge și sprijină, susține și reglează traiectoria vectorului pozitiv care propulsează ființa înspre asimptotic și hiperbolic.
Forța centripetă coagulând calitățile se înfruntă cu forța centrifugă manipulând defectele și câmpul de luptă este omul care se încrede în spiritul, rațiunea, voința și reziliența sale.
Forța centripetă conferă integralitate ființei și creează conexiuni și corelații între dimensiunile existențiale care sunt direct proporționale cu spiritualitatea, vocația, creativitatea și viziunea.
De forța centripetă se folosește sistemul electro-magnetic și energetic uman pentru a spulbera dezechilibrele, pentru a destrăma haosul și entropia, pentru a transsubstanția lenea și letargia în hărnicie și dinamism și pentru a controla și reduce disfuncționalitățile pe care caută să le manevreze forța centrifugă eterogenizând și distorsionând mentalul deconectat de la sistem și de la forța centripetă.
Vectorul forței centrifuge este îndreptat înspre exterior influențând somaticul și materialismul fundamentat pe corp, mediu și lucruri, pe când vectorul forței centripete este îndreptat înspre interior influențând benefic sinele care în cazul omului echilibrat conține centrul ființării.
Când forța centrifugă penetrează câmpul prezervând a fi-ul aceasta îi inversează traiectoria care se izbește de goluri, non-sensuri, negativ și retrograd și se întrezăresc mahalalele existenței cu promiscuități exacerbate.
Forța centrifugă încuibată în a fi îl transformă în non-a fi.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!