poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 909 .



Maxime 30
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2022-03-02  |     | 



781.Artistul care i-a construit creației sale fațete transcendentale, accede la fluxurile creaționale în care meta-energiile sunt esențiale, exponențiale şi preeminente față de energiile creatoare.

782.Fluxurile creaționale mistice aprofundează metafizica, meta-ştiințele şi meta-paradigmele, cărora le devoalează meta-urile cu care sunt încărcate misterele, minunile, miracolele şi esotericul.

783.Fluxurile creaționale animiste se racordează la fluxurile ființei universului, emițând pe frecvențele infinitului mic procesând veşnicia, apodicticul, absolutul şi perfecțiunea.

784.Fluxurile creaționale animiste dau propensiune artiştilor pe care îi modelează la teme siderale, universale, apodictice şi având drept dimensiuni universul.

785.Fluxurile creaționale animiste influențează oamenii să-şi integreze religiosul la care să adauge eclectismul, exotericul, scolasticul şi universalitatea.

786.Fluxurile creaționale dacă absorb fluxurile de energii desfăşurate în lăuntru, îşi măresc şi multiplică dimensiunile aflate în expansiune progresivă şi generează energii la apogeu pe care le imprimă pe creație, maximizând-o şi potențând-o.

787.Fluxurile creaționale dacă-şi anexează fluxurile existențiale, produc o sinergie între creativitate, ontologie şi universalitate, având ca efecte proiectarea creației pe asimptota pe care se află desăvârşirea, optimul şi estetica maxime, cu un grad infim de impuritate.

788.Fluxurile creaționale maxime augmentează prea-plinul, potențialul şi imanența de naturi creative, astfel că artistul îşi amplifică, intensifică şi diversifică creația cu tente efervescente.

789.Fluxurile creaționale minime generează prea-puținul în care se încuibează sterilul, nimicniciile şi staticul siderând creația, contractă spațiile creative şi se desfăşoară în mod fluctuant, sincopat şi intermitent în sistemul creației.

790.Fluxurile creaționale minime pliază pe creație non-fecundul şi non-prolificul divizând dimensiunile creative şi creativitatea sucombă în non-potențialul cu penurie de idei, concepții, imaginativ, ingeniozități şi reflexivități.

791.Fluxurile creaționale minime au deficiențe şi disfuncționalități multiplicând hiatusurile într-o creație a cărei substanță diluată nu poate umple golurile şi nu poate dizolva non-substanțele susținute de non-creativități.

792.Fluxurile creaționale minime modelează o creație lipsită de aseitate şi care nu rezistă exegezelor, astfel că timpul îi inserează zgrunțurozitatea.

793.Fluxurile creaționale minime nu pot absorbi valorile, profunzimile şi ingeniozitățile majore şi îşi revarsă minorul într-o creație ce cunoaşte inversul apogeului, adică suprafața, superficialul, gregarul şi limitativul, aplatizând-o, contractând-o şi minimizând-o.

794.Fluxurile creaționale minime nu pot procesa în mod continuu şi imuabil energiile, generând o creație având drept caracteristici staticul, sterilul, vacuitățile şi stagnarea.

795.Când fluxurile creaționale atrag ineditul, îl imprimă pe o creație în care versatilul îl determină pe artist să facă improvizații, experimentări şi să o inoveze.

796.Când fluxurile creaționale asimilează vetustul ce le întăresc consecvențele creative, care îi dau creației o structură stabilă, însă nu îşi pot însuşi imaginativul debordant şi dezinvolt, creația devine una clasică şi tot ceea ce conține s-a mai scris, chiar dacă cu alte cuvinte, căci ideile creative sunt aceleaşi.

797.Când artistul sondează animismul, misticismul, exotericul şi esotericul, cu scopul de a integra în creația sa universalul cu nenumărate configurații şi fațete, eclectismul creației sale are aspecte de sincretism şi produce diversitatea, complexitatea şi alambicarea creaționale.

798.Fluxurile creaționale maxime solicită gândurile superioare, creative şi conectate la o inteligență cu pusee şi cu resurse creative de mare amploare.

799.Fluxurile creaționale maxime extind spațiile mentalului, transsubstanțiază minimul producând prea-puținul în maximul generând prea-plinul, având efecte de augmentare.

800.Fluxurile creaționale maxime împreună cu fluxurile existențiale de amplitudine, contribuie la construirea unei hiperbole a ființării în care oscilațiile pozitive se măresc, iar oscilațiile negative se micşorează.

801.Fluxurile creaționale maxime reinovează, reinventează maximizează şi augmentează ființarea, infuzând-o cu vocația ce devoalează, procesează şi extrapolează potențialul creativ.

802.Fluxurile creaționale maxime dacă guvernează viața omului având ca afinități ingeniosul, inovațiile şi creativitatea, îl familiarizează cu satisfacțiile majore, spirituale, beatifice, benefice, subtile şi intense.

803.Fluxurile creaționale ale neofitului nu pot sparge limitele creației, întărite de recurențe, redundanțe, superficial, provizoriu şi gregar.

804.Fluxurile creaționale ale inițiaților le devoalează esotericul încorporând extra-urile, meta-urile, misterele şi neînțelesurile, pe care inițiații le decodifică.

805.Fluxurile creaționale ale vulgului nu pot elimina din creația acestuia grosierul, rudimentarul, clişeele şi non-creativitățile, căpătând aspecte de fluxuri non-creaționale.

806.Fluxurile creaționale ale vulgului sunt non-optimale, non-estetice şi non-ingenioase, căci galimatiile eşuează în obscur, abstract şi platitudini, atrofiate de non-imaginativul şi non-reflexivul pe care le imprimă pe creații.

807.Fluxurile creaționale ale vulgului au un grad ridicat de impuritate din cauza profanului, laicului şi păgânului infiltrate în existența sa, iar impuritățile împreună cu deficiențele şi carențele creative pot disloca structura creațională a sa.

808.Fluxurile creaționale ale neofitului nu îl pot conecta la imanența cu profunzimi versatile şi nici la potențialul creativ în care se află în stare latentă apogeul creațional, ci doar la superficialitățile ce comprimă şi contractă spațiile creației captând liniaritatea, secvențialul şi orizontalitatea.

809.Fluxurile creaționale ale inițiatului transmută ordinarul profan şi grobian în extraordinarul sofisticat şi elevat.

810.Fluxurile creaționale ale vizionarilor manevrează extra-intuițiile şi meta-viziunile iluminând n viitoruri şi inserând în ele beneficul virtual.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!