poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 825 .



Maxime 33
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2022-03-07  |     | 



871.O ființare funcțională s-a acordat la sistemul uman, de la care vrea să-şi însuşească eficacitatea şi eficiența în care întrezăreşte câştigurile şi profiturile.

872.O ființare disfuncțională se cuplează la non-sistemul unui om străbătut de negativități, negativări, malițiozități şi înveterări, iar non-sistemul îi induce ineficiența, inadecvarea şi o trimite în pseudo-supraviețuire.

873.O ființare funcțională urmăreşte optimul în care intuieşte o eficiență maximă şi sondează cauzele beneficului şi beatificului cu scopul de a şi le însuşi.

874.Un ființial funcțional elimină deficiențele, lipsurile, carențele, golurile şi ineficiențele din om, maximizându-i calitățile şi neutralizându-i defectele.

875.Un ființial funcțional înlătură nefericirile, blazările, dezabuzările şi fatalitățile, activând optimismul, entuziasmurile, bucuria şi deplinătățile, accesorizate cu încrederea în sine.

876.O ființare disfuncțională predispune omul la erori, gafe, eşecuri şi enormități recurente, multiplicându-i abaterile, devierile şi deraierile de la traseul normalității.

877.Un ființial disfuncțional trimite în neant creativitatea, beneficul, optimismul şi pozitivările, construind o non-dianetică aducând confuzia, haosul şi dihotomicul în viața omului.

878.Concordia, echilibrul, armonia, eufoniile şi succesele contribuie la conturarea funcționalului ființial, dezintegrând rebuturile şi non-reziliența.

879.O ființare funcțională se îndepărtează de o existență încărcată cu pseudo-uri, surogate, contradicții şi disfuncționalități.

880.O ființare funcțională a găsit soluții şi metode de a elimina non-optimul ce poate fi una din sursele unei existențe disfuncționale.

881.O ființare funcțională manifestă idiosincrazii la sațietăți, ataraxii, erori şi deficiențe.

882.Un ființial funcțional are propensiune la prea-plin, succese, competiție şi împliniri.

883.Un ființial funcțional se ancorează solid şi rezolut de adaptabilitatea căreia îi ataşează beneficiile, profiturile şi câştigurile.

884.O ființare disfuncțională nu poate scăpa de anomaliile ce îi malformează conştiența, viziunea, perspectivele şi calitățile.

885.O ființare disfuncțională are echivalențe cu fluxurile existențiale non-optimale, provocând non-fluxuri ce dau inflație minusurilor, non-urilor şi negativităților şi penurie plusurilor, pro-urilor şi pozitivităților.

886.O ființare funcțională are echivalențe cu fluxurile existențiale optimale ce dau înclinație omului înspre fluxurile creaționale, îmbogățind şi îmbunătățind viața din punct de vedere estetic, creativ, inventiv şi al elevației.

887.Un ființial funcțional îşi ajustează traiectoria astfel încât să ia forma hiperbolei, căreia i-a retezat oscilațiile negative.

888.Un ființial funcțional respinge cu eficacitate depresiile, deprimările, descurajările şi fatalitățile, care sunt boli ale mentalului.

889.Un ființial disfuncțional predispune omul la depresii, adicții, vicii, anormalități şi luxuri, malformând moralitatea şi aducând ființa disfuncțională în spațiile imoralității.

890.Un ființial funcțional generează o simbioză între ritmul existențial, activități, întâmplări şi creativități, instaurând în ființă concordia.

891.Un ființial disfuncțional nu poate regla pe o frecvență constantă ritmul existențial, care are oscilații şi frecvențe fluctuante şi aleatorii.

892.Un ființial disfuncțional naşte discordia între entități şi divergența între mental-suflet-sine-somatic, având ca efecte disiparea şi împrăştierea energiilor.

893.Un ființial disfuncțional provoacă non-fluxuri energetice amplificând entropia echivalentă cu haosul şi care destabilizează funcționarea sistemului uman.

894.O ființare disfuncțională acutizează dihotomiile, astfel încât între personalitate, caracter şi a fi apar schismele cu prelungiri în psihopatii.

895.O ființare funcțională sincronizează viața interioară cu cea exterioară, dă conexiuni între introvertire şi extrovertire, manevrând cu eficiență dianetica.

896.O ființare disfuncțională schițează non-dianetica, având drept consecințe negative influențarea în mod funest de către mental a corpului.

897.O ființare disfuncțională covârşeşte ființa cu imperfectibilul înțesat cu impurități şi o ancorează de teluricul cu aspecte degradante şi laice.

898.O ființare funcțională aparține unui om care accede la perfectibilitatea mărind potențialul, imanența, potențele şi aplicând pe viață autodepăşirea, autoperfecționarea, automotivarea şi autodeterminarea.

899.Mediocritatea glisează de la imperfectibilitatea crasă la perfectibilitatea exponențială, însă nu le atinge pe niciunele, iar fluxurile ei creaționale sunt disfuncționale.

900.Etosul mediocrității dacă absoarbe disfuncționalul, scoate în evidență o pseudo-ființare mişcându-se printr-o pseudo-supraviețuire în care se manifestă dihotomiile sensului şi ale non-sensului vieții, justificarea şi nejustificarea ei, menirea şi nerostul ei, funcționalitatea şi nefuncționalitatea sistemului angrenajului ei.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!