poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 371 .



google drive
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [cristina-monica ]

2023-07-30  |     | 



Am început să copiez pe caiete, cum am mai spus, textele mele în proză - și azi am trecut la povestiri și texte scurte și prozopoeme plus câteva proze despre viața mea -- am copiat totul într-un fișier și l-am încărcat pe google drive, cu scopul de a le copia de pe tabletă la masă, deci ca să îmi fie mai ușor decât să tot accesez blogurile în locuri diferite - porcii mi l-au pus pe drive modificat - l-am șters de mai multe ori, am pus altul cu mici modificări, am păstrat două variante - totul a fost în zadar, fiindcă unii porci l-au modificat mereu, au dublat texte foarte lungi despre viața mea și au șters din el foarte mult și în final au șters fișierele cu totul și, chiar dacă mai încarc pe drive, ele dispar. Niște ticăloși m-au atacat cerebral în limba engleză cu ideea că ei trebuie să modifice conținutul fișierului meu, fiindcă oamenii cred ceva foarte rău și mincinos despre mine și ei trebuie să mențină iluzia oamenilor despre mine, pentru ca nimeni să nu înțeleagă cum sunt eu în realitate și să fiu omorâtă și masacrată în continuare. Fiind și izolată complet din 84, oamenii nu aveau oricum cum să știe ceva despre mine. De aceea, spun ei, ei au grijă ca pe google drive - care poate fi accesat de alții, să nu fie textele mele așa cum au fost scrise în realitate, pentru ca, printre altele, oamenii să creadă că sunt nebună.??! Alții zic că ei mi-au luat tot ce puteam fi și tot ce era bun în viața mea și acum spun că, în numele unor minciuni, nu vor să mă lase nici măcar să îmi prezerv pe caiete propriile texte, după toate că în rest au distrus totul. Niciodată până acum nu am mai avut probleme cu google drive. Poate au dreptate acești porci... Alții spun că ei vor să mă deconecteze complet de la internet sau să îmi șteargă toate textele, care nici măcar nu apar pentru toți așa cum sunt în mod real. Am încercat să descarc de pe drive pe tabletă și nici așa nu a mers. Dar, după ce am restartat tableta, textele au reapărut. Tot altfel decât le scrisesem. După mult timp s-a remediat, dar numai dacă citesc pe word, aplicație mobilă. Mă gândesc că multă lume are probleme cu internetul, de aceea am lăsat aici acest text, ca un fel de avertisment sau explicație. Nu știu sigur dacă ei într-adevăr îmi înlocuiesc textele sau fișierele cu altele, astfel încât lumea să vadă altceva decât am scris - dar oricum viața mea este, cum știți chinuită în multe feluri, poate dvs. ați avut mai mult noroc.

Din păcate am descoperit azi, 30.07.23 că cineva mi-a murdărit unul dintre prosoapele curate din dulap cu ceva care miroase înfiorător de oribil - monstruos - ce naiba au cu mine? Eu nu m-am atins cu nimic rău de acel prosop. Ei spun că așa e credința satanistă să chinuiască și să omoare un om perfect bun????!!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!