poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2932 .



Femeia fatala
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Contele ]

2005-10-20  |     | 



Ceea ce e frapant este faptul ca oricat ai incerca s-o uiti, n-ai sa poti. E ca o otrava vie, care salasluieste acolo, in tine, mereu, iesind din cand in cand la iveala, atata cat sa-ti aduca aminte ca exista. Vei supravietui, toti supravietuiesc. Nu e letala, pur si simplu exista in tine atata timp cat vei trai, iar daca exista viata dupa moarte, atunci o vei gasi si acolo. Foarte putini sunt cei care i-au gasit antidotul. Iar antidotul nu poate fi altceva decat o alta otrava vie, cel putin la fel de puternica ca si aceasta.

Partea buna este ca poti sa-ti vezi in continuare de viata intr-un mod relativ normal, exceptand momentele voastre de intimitate (nu te gandi la o intimitate fizica, caci nu e vorba de asa ceva, e o intimitate metafizica, inteleasa doar de voi), momente care vor avea o anumita periodicitate. Pentru ca tu esti cel care o intelege cel mai bine, tu esti cel care a iubit-o si o vei iubi mereu, tu esti cel cazut prada la altarul frumusetei ei devastatoare (inca odata, nu e vorba de frumusetea fizica, ci de frumusetea ei in ansamblu, caci de multe ori, mintea este mult mai fascinanta decat fizicul). Telefonul care suna la 2 noaptea nu e altceva decat confirmarea faptului ca ai insemnat si ca mai insemni mult pentru ea. Dar tu iti vei vedea de viata, te vei casatori, vei avea copii, si chiar vei fi fericit. Da, ai citit bine, fericit. Pentru ca ea nu ti-ar fi putut oferi niciodata fericirea pe care ti-o va oferi sotia ta. Ea nu va fi niciodata fericita, acesta e blestemul ei, lasat poate de zei, un tribut mult prea mare, dar asa e ea, mereu in cautarea a ceva ce nici ea nu stie si nici nu va afla vreodata.

Vor trece luni sau chiar ani pana sa intelegi toate astea, ani in care periodic vei reveni la altarul ei aducandu-i ofrande si incercand sa reaprinzi ceea ce nu poate fi reaprins. Ani in care vei invata sa mergi mai departe cu aceasta otrava dulce in tine, constientizand faptul ca trebuie sa o accepti si sa traiesti cu ea. Ani in care vei trai viata din plin, luand fiecare clipa asa cum este, fara alte implicatii. Vor fi nopti in care-i vei trimite mesaje care mai tarziu iti vor parea patetice, dimineti in care te vei ridica beat de la bar din clubul tau preferat, si cu lacrimi in ochi, iti promiti solemn ca maine te prezinti la usa casei ei cu un buchet imens de trandafiri rosii, cerandu-i imposibilul. Dar toate astea vor trece, incet, incet. Iti vei gasi o femeie buna, pe care probabil o s-o iubesti, si care te va iubi in mod neconditionat, si astfel vei avea o viata linistita, fericita, alaturi de femeia ta. Caci asa cum spune un stravechi proverb, fericit este omul care isi gaseste o nevasta buna, care sa-i aduca pace si liniste in casa.

Iar ea, ea va ramane mereu, acolo, in sufletul tau, in lumea amintirilor, singurul loc al fericirii voastre inchipuite...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!