poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2101 .



Intruziune
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [vornik ]

2006-01-14  |     | 



Azi ingerul fara aripi si zambet luciferic si-a ridicat din nou ochii si mi-a zambit.Il credeam plecat departe spre zarile unde poezia e muta si catecul mort,locul in care ne refugiem cand iubirile mor sau ne pirdem speranta in apusul ce aminteste de rasaritul de maine.
Atingerea mainilor ei m-a imbatat din nou in mireasma corupta de clipa de azi.Amintiri peste amintiri imi apreau in minte,stivuite asemeni unor cutii ce se deschideau la primul gand. Primul zambet,prima atingere,primul sarut ,prima si ultima noapte de dragoste...
Pentru o secunda m-am lasat purtat de fantomatice maini de zefir,dureroase iluzii,spre ochii calzi ai unui suflet izgonit.Pentru o secunda inima mea a inceput sa bata in ritm naiv,fara durere si promisiuni pierdute,sa prinda putere ,sa emane caldura.
Parere de rau,cuvinte nerostite,mandrie ranita,iubire cu aripi taiate,iluzii pierdute,tradare... O secuda... Era singurul lucru care mai ramasese.Singura abatere permisa de la o sentinta data demult de doua suflete imbibate de frica ancestrala de lumina pierdute in valtoare vietii.
La incepu zambetul sau mi s-a parut o ultima nestemata uitata,cazuta din sirag de amintiri si poate din ochi de fiinta celesta.Uitasem... Ingerii isi pierdusera aripile...
In locul lor am gasit vescnicul dans al slabiciunilor si acelsi egoism...Zambise doar pentru ca era nesigur.
Cu un simplu gest vroia sa deschida din nou dulapul cu vise cautand o prietenie uitata intr-un colt prafuit de povesti,de inima mea si ata , de iubire cu aripi de foc ,de sfarsit...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!