poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1541 .



Matinala
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [iachy ]

2006-03-18  |     | 







Numărătoarea a-nceput în clipa în care în aer s-a simțit miros de măr și scorțișoară. Pobabil de la vecini.
Primul gînd…o ceașcă de cafea, băută în fotoliu, îmbracată în pijama. Așa începe de obicei un weekend. Nu-mi schimb niciodată planurile. Pentru asta trebuie să ai o mare putere de convingere. Dar fiindcă tocmai mi-am instalat netul, am să-mi beau cafeaua în fața monitorului. Mă așteaptă o grămadă de mesaje. Am mulți prieteni…
Au trecut cîteva minute din ziua de sîmbătă. Lasă… mai sînt destule. Trebuie doar să mă bucur. La mine în calendar ziua de luni are atașat ca simbol un noruleț mic cenușiu. Păi cum altfel?…îmi strică toată bucuria acumulată în cele două zile libere.
Dezamăgire…inbox-ul e gol. Lumea doarme. E normal. Ei au netul mai demult. S-au plictisit.
Cred ca vecina a făcut prăjitură cu mere și scorțișoară.
Nu e nimeni nici pe mesenger. Aș putea să fac și eu niște prăjituri. Dar nu vreau
să îmi schimb planurile, chiar dacă a ieșit soarele și plănuisem să merg la plimbare cu prima ocazie cînd vremea va permite acest lucru. Mai bine desfac o portocală, să nu mă mai gîndesc la prăjitura cu mere. E mai simplu. Pentru asta nici măcar nu trebuie să îmi pun șorțul de bucătarie. Acum parcă nu-mi mai pare așa rău ca nu am o bucătărie mare. Mai ales acum…că mi-am pus netul. Ia să vedem ce aș putea găti azi…ceva rapid. Uite cum trece timpul și nici macar n-am apucat să mă relaxez.
Am un mail din care aflu că după amiază o să plouă. Ce bine! Așa nu o să regret că nu am ieșit…
Probabil am răcit. Mi-e frig și mă doare capul. Cred că în weekend-ul ăsta o să dorm…


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!