poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2037 .



Amintire
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ShadowX ]

2007-09-12  |     | 



Îmi amintesc.

De toate dățile când m-ai luat pe umeri și m-ai dus să văd lumea de sus.

De ziua când mi-ai făcut un arc din lemn de dud și-ai tras o săgeată până în înaltul cerului, până s-a îndurat Dumnezeu și ne-a trimis-o înapoi.

De mirosul de Rothmans și portocale care îmi spunea de la ușă că te-ai întors acasă, și de cum mă ridicai până în tavan cu ghiozan cu tot când dădeai cu ochii de mine.

De bradul de Crăciun pe care l-ai pus tu cu mama pe furiș toată noaptea, ca să îl găsesc eu de dimineață și să mai cred încă un an în miracole.

De cărțile pe care mi le-ai interzis să le citesc, și-apoi le-ai pus în bibliotecă pe raftul la care puteam ajunge singur.

De prima dată când te-am bătut la șah, după opt ani de încercări, și cum ți-ai șters pe furiș o lacrimă când credeai că nu văd.

De serile pe care le-am petrecut vorbind despre Nietzsche și Platon, când am învățat ce e aia filozofie.

De primul acord pe chitară, și de plasturii de pe degete, și de cum mi-ai dat „The Wall” al lui Floyd și mi-ai zis „ascultă”.

De primul calculator pe care mi l-ai luat – în loc de mașină.

De cum m-ai luat în brațe când ai aflat că am intrat la „Mircea”. De prima bere. Și primele sfaturi despre fete.

De singura palmă pe care am luat-o de la tine când m-am certat cu soră-mea.

De facultate. De chitara spaniolă pe care mi-ai luat-o când am împlinit 18 ani. De cum mi-ai pus cheile de la mașină în mână și mi-ai zis „am încredere”.

De cât de fericit erai la nunta „feciorului”.

De cât de încărunțit erai ultima oară când te-am văzut, în noiembrie anul trecut...

De cât de rece ți-era fruntea în februarie, tată, când n-ai vrut, dar a trebuit să pleci.

Îmi aduc aminte de tot. Îmi aduc aminte de tine. Și n-am de gând să uit niciodată.




Rotterdam, 11 septembrie 2007

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!