poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 8250 .



Kt ash vrea s pot iubi p cn vreau...
personale [ ]
Din ciclu:”Viatza bate umorishtii la popou” Colecţia: Texte umoristice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Scaietina ]

2007-11-30  |     | 



Motto:
“Grea e viatza unui peshte
Când se zbate pe uscat
Dar mai grea a unei fete
Când iubeshte un băiat ! “

12 iul

"Tt a inceput... dintr-o prostie. Niki nu-mi aduk aminte dc... Era intr-o dimineata frumoasa, cu soare, intr-o duminik. A ft bn si frumos pana at. Am ft la biserik. Knd am plecat de la biserik, am ft intr-un parc din apropiere de biserik s mai fac o plimbare. Suna telefonul... era doar un beep.. d la Cristi, viatza mea. N-aveam unitati sa sun inapoi... iti dai seama...Intr-un final suna. Avea o voce si un ton, kre nu-i stateau in fire. Deodata m sperii... avusesem o discutie destul d lunga p tema unor prostii. Pe tt drumul spre ksa am vb q el. Ajunsa in fata usii inkid telefonul, intru si astept s plece mama kre nu pleca. Indata il sun, dar degeab e okupat. Att de repede m inseal. Sun in prostie. In sfarst viatza mea raspunde. Singurele cuvinte pe kre le aud din gura lui sunt ,,TT S-A TERM INTRE NOI 2! RAMAI Q EL!''.
Eram nevinovata! De ce imi vorbea asa? Cu ce ii gresisem? Nu facusem absolut nimik.. Jony acel nimeni era o pers inexsistenta pt mn, dar era prea tarziu s indrept o gresela pe kre o facusem q o seara inainte...de fapt, dspr c greseala vb yo... mah... era cva f f f banal... ceva c el considera greseala.
Nu stiam c s mai crede! Eram sau nu vinovata..desi mi s spunea k nu, park....
Nu m pot obisnui q gandul k va fi al altei fete. Tt era f confuz in mintea mea. Tt gandurile mele zburau spre el shi se intorcea in inim k un kutit...
Fara el lumea pare pustie. El era aerul meu, shi dak nu mai am aer, mor.
Ce sa fac k s pot sa-l reintorc din drum? Oare si-a gasit p alta? Desi n-au trecut dkt 3 zile, deja imi imaginez k e fericit in bratele alteia... in bratele unei necunoscute kre nu ii va putea oferi tt ceea ce i-am oferit yo... as fi ft in stare sa-mi dau viata... doar k el s fie fericit... shi ink mai st in stare.
Vreau sa-l am aproape de mine.
NU MAI POT TRAI FARA EL!!!"

13 iul

Jony nu e asha d nimeni kum kredeam. Am vorbit p mess tt noaptea. A zis k n poate dormi din kauza mea d knd m-a vazut i-a intrat soarele in ksa. Mah… i-am zis tzie itzi intra soarele prin kalk??? Am glumit mt km nu kredeam k s mai poate vreodat. Mi-a zis k dk închide kalc shi nu ma mai vde ramane k un huski in noaptea polara shi rece.:)))
Supermarfa... nu kredeam k o s ma indragostesc din nou shi n-am avut drept. M-am indragostit de J. la nebunie. E dulcik rau! Sunt fericita! Te iubesk J! Esti tt ptr mn!

14 iul

Cristi a aflat k snt cu iubitzik shi k snt fericita dn nou. Kt ma bukur. Si-a pus la avatar:
“Cand mi-a fost in viatza bine ca un sarpe stateai numai langa mine cand mi-a fost viata amara ma-i lasat k pe un tren in gara prea multe vorbe n-au rost as da orice sa uit ce a fost ai plekt, plekta sa fi si la mine sa nu mai vi… ”
Sufera asha km am suferit yo. Nu-mi pare rau. Jony e akum ingerashul meu. E un skumpik mik shi dragalash.

17 iul

Am aflat o veste groaznik!!! Snt distrusaaaaaaa! Am descoperit k ingershul meu m tradeaza k skrba aia d skorpiutza92… nu pot s kred k snt din nou distrusa att de tare. I-am scris kteva versuri dn inima sa vada ce-a pierdut.

"Adio ingerash iubit...
Te las aqm cu bn.
S-a stins iubirea dintre noi.
Shi dorul meu de tn.
Vei pricepe mai tarziu...
Sau poate... niciodata.
Vei regreta, asta o shtiu...
...dar tt nu se iarta.
Vei plange qm am plans shi yo...
Vei plange pt mn...
Vei plange k ai faqt un rau..

...Shi sufar pt tn!"

Va urasc pe totzi !!!

18 iul

I-am dat delete lui skumpik… jigodia. Nu mi-a raspuns. N-a zis nik. Sg dn nou shi distrusa. Ke-am fakut s sufar att ?

20 iul

L-am kunoskut pe tolstoy. Baiat de baiat... mah shia are nishte manele...semanam mult de tt... ne-am pus avatar la fel s moar dusmanii de ciuda :
« DND- nu deranjatzi- ne distram
“Daca e chef, sa fie peste tot,
Uite cum se misca si piersica-n compot”…:
Viatza !!!!

21 iul

Gat cu prostiile. Invatz la romanica. Nu deranjatz...
Kobori in js
Luciafar blnd
Aluneknd p o raza
Patrunzi in ks shi in gnd shi viatza mi lumineaza... looool ... ce mishto ar fi fost s fiu k veronik lu' eminesk... uff ! Kt ash vrea s pot iubi p cn vreau...


N.A. Autorul și-a permis să adauge vietzii doar pauzele după punct și virgulă.


.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!