poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 4011 .



Transplant de măduvă
personale [ ]
aviz știriștilor

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Geea ]

2007-12-01  |     | 



Lecție de anatomie medicală și întrebare inconștientă din partea bobocului față de transplantul de măduvă ce nu se face la noi...


Ba se face, numai că e mai interesant să-ți deschizi cont și să cerșești, e drept pentru o cauză nobilă niște bani pentru respectiva intervenție, efectuând apoi, nu absolut necesar, un soi de turism medical...
Ați auzit vreodată apelul disperat al unui părinte cerând prezentarea membriilor familiei sale pentru a dona măduvă osoasă (a nu se confunda măduva spinării formată din celule nervoase, cu măduva osoasă locul unde se regenerează celule sangvine)în vederea acestui transplant?!
Este, într-adevăr, dureroasă această intervenție de colectare a măduvei osoase, se recoltează din osul stern și durerea e oarecum considerabilă și persistentă.. Și totuși, eu cred că mulți dintre aparținătorii celui aflat pe pregul de moarte, dacă ar fi informați, ar face acest sacrificiu fără să simtă durerea fizică, ținând cont cât de acută e durerea lor sufletească...
Și nu pe ei, bieți oameni aflați în durere, sunt supărată până la Dumnezeu și o palmă mai sus... pe făcătorii noștri de presă, pe informatorii noștri neinformați...
Se face transplant de măduvă osoasă și la noi, aici, în România asta bântuită de toate știrile unor știriști insuficient pregătiți, insuficient informați... este adevărat sunt spitale mai spitale în cele străinătățuri, dar compatibilitatatea dintre donatori de măduvă osoasă și bolnavii care au nevoie de această intervenție este cu siguranță mult mai la îndemână acasă, chiar printre cei care ies pe toate ecranele televizoarelor și în toate ziarele cerând bani pentru tratamentul ce ar urma să fie făcut în străinătate... Costă mult, desigur și aici, testul de compatibilitate, dar intervenția în sine s-ar putea efectua repede, cu succes și în clinicile din România... Uneori, chiar membrii familiei respective dacă s-ar strădui, ar putea găsi banii necesari pentru efectuarea acestui test de compatibilitate, urmând apoi intervenția în sine - transplantul de măduvă osoasă.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!