poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2180 .



Mercedes Benz
personale [ ]
Cât ai de gând să mai cânți aceeași placă plină de minciuni?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Lizard King ]

2008-02-11  |     | 



Versurile: Janis Joplin

Doamne, n-ai cumva o țigară? Habar n-am ce-ar trebui să fac, dar am auzit și eu aseară, la un talk-show despre sfârșitul apropiat al lumii, cum că tu le-ai avea pe toate. M-am gândit că poate nu fumezi, dar am auzit că tu îi ajuți întotdeauna pe amărâții care strigă la tine și-au scumpit ăștia, Doamne, pachetul de țigări... E atât de greu să ai un viciu în ziua de azi! Probabil că mai sunt atât de puțini oameni vicioși pe lumea asta, încât matale ai mult de lucru pe la tine prin rai cu atâția drepți.

Oh lord, won’t you buy me a mercedes benz ?
My friends all drive porsches, I must make amends.
Worked hard all my lifetime, no help from my friends,
So lord, won’t you buy me a mercedes benz ?

Mă gândesc, Doamne, că tu ești bun și-ți pasă cu adevărat de noi. Pentru asta, te rog, Doamne, ajută Guvernul să găsească o cale de ieftinire a alcoolului. Știu că și ăsta e un viciu, Doamne, dar ști și matale ce greu e aici pe Pământ, că ai fost pe la noi, așa am văzut într-un film. Te-ar fi durut mai puțin la răstignire, Doamne, dacă te lăsau să dai și tu pe gât o dușcă-două acolo. Mai bem și noi, iar asta trebuie să fie și pe placul tău, Doamne, că altfel, dacă te superi, dai cu potopul de nu mai scapă niciunul. Dacă tu iubești adevărul, iar adevărul se află în vin, ieftinește, Doamne, alcoolul!

Oh lord, won’t you buy me a color tv ?
Dialing for dollars is trying to find me.
I wait for delivery each day until three,
So oh lord, won’t you buy me a color tv ?

Doamne, te rog, fă în așa fel încât amanta mea să nu fie prinsă de bărbatul ei că îl înșeală cu mine! Știu, Doamne, că și-ăsta e un lucru condamnabil, dar dacă azvârleai cu toate amantele în focurile iadului, acum nu mai era nimeni să cânte la harpă în rai....Auzi, Doamne, ăia chiar cântă la harpă? Măcar au vreun talent, sau te-asurzesc și pe matale cu scârțâiala lor, cum mă mai înnebunește pe mine vecinul când ascultă operă? Eu am iubit-o tare pe amanta mea, Doamne și dacă o prinde bărbată-său face moarte de om! Hai, apăr-o și matale, că dacă moare tre’ să faci ture suplimentare și și-așa ești ocupat! A ajuns la spital, eu la fel....mie mi-au dat ăia un diagnostic că nu pot să-l pronunț. Nuș’ ce am, Doamne, da’ nu cred că-i de bine, dacă mai vomit mult sânge vin și eu acușica pe la matale pe-acolo....Să nu mă pui la harpă, Doamne, că eu n-am niciun talent! Oricum, Doamne, când vin, să-mi dai ceva pentru greță, eu am frică de înâlțime, nici cu avionul nu zbor, d’apăi când oi fi sus de tot acolo, la matale?! A, numai să nu mă înfunzi în iad, Doamne, ziceau aseară la talk-show că e groaznic acolo, sunt și eu atent, ne-nțelegem noi cumva....

Oh lord, won’t you buy me a night on the town ?
I’m counting on you, lord, please don’t let me down.
Prove that you love me and buy the next round,
Oh lord, won’t you buy me a night on the town ?

Doamne, poate faci tu ceva să înțeleg femeile...sau nu, Doamne, mai bine fă tu ceva să mă înțeleg pe mine! Da, nu e filosofie, Doamne, că eu n-am carte, dar aș vrea să înțeleg de ce naiba nu fac când ar trebui să fac și fac când ar trebui să nu fac, îmi cer scuze de la cei care știu limba engleză, părinții mei n-au avut posibilitate... Prietenii i-am ales prost, iubirile mediocru, meseria jalnic – vînd jurnale, sunt jurnalist la o tarabă, iar celelalte alegeri oricum n-au prea mare importanță, știi și matale. Așa că, Doamne, te implor, explică-mi și mie, când vin pe la tine, cum naiba am făcut de am avut în mână o viață extraordinară și-am ratat-o. Am citit într-o revistă pentru femei – recunosc, Doamne, la tarabă, pe frig, citesc și de-astea și chiar și de-alea mai deocheate, ce să fac?!- că viața e cum ți-o faci, că e doar un mod de a te uita la lucruri, că lucrurile se văd cum suntem noi, că dacă te uiți la viață ca la ceva infinit, orice este posibil acum, că dacă te vezi ca fiind un om bun, ajungi să fii un om bun. Ce prostie! Păi, dacă viața ar fi infinită, totul ar fi posibil și toți oamenii ar fi buni, matale de ce-ai mai arde-o singur acolo, prin rai?!

Everybody!
Oh lord, won’t you buy me a mercedes benz ?
My friends all drive porsches, I must make amends,
Worked hard all my lifetime, no help from my friends,
So oh lord, won’t you buy me a mercedes benz ?

Doamne, ce minunată ar fi lumea asta, mai ales dacă ai da și matale acolo o țigară!

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!