poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 4532 .



Regulamentul complet al festivalului \"Mărul de AUr\", Bistrița, 2009
personale [ ]
Inclusiv model de fișă de înscriere

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Laurone ]

2009-02-06  |     | 






REGULAMENTUL
FESTIVALULUI NAÞIONAL DE SATIRÃ
ȘI UMOR
“MÃRUL DE AUR“ ediția a XXV-a
3-5 aprilie 2009

Organizatorii actualei ediții a Festivalului sunt: Asociația Națională a Caselor de Cultură a Sindicatelor din România (Casa de Cultură a Sindicatelor Bistrița), Primaria municipiului Bistrița (Consiliul Local), Centrul Cultural Municipal “George Coșbuc”, Inspectoratul Școlar al județului Bistrița-Năsăud, Centrul pentru Cultură al jud. Bistrița-Năsăud, Stațiunea de Cercetare si Dezvoltare pentru Pomicultură Bistrița,Asociația Umoriștilor Bistrițeni.
Festivalul Național de Satiră și Umor “Mărul de Aur” se va desfășura in zilele de 3-5 aprilie 2009 și se adresează creatorilor de literatură, grafică și fotografie umoristică.
Actuala ediție a festivalului cuprinde urmatoarele secțiuni de concurs:
I. SECÞIUNEA DE CARICATURÃ

Tema acestei secțiuni este: ,, ANTIDROG” sau“GAZ ÎN GAZA”
Creatorii de la această secțiune se pot înscrie în concurs cu maxim cinci lucrări care să nu depașească 30 / 40 cm, pregătite pentru a fi expuse.
Lucrările vor fi insoțite de fișa de înscriere după modelul anexat și vor fi trimise până la data de 10 martie 2009 (data poștei ) pe adresa festivalului.
Pe verso-ul lucrărilor vor fi inscrise: numele și prenumele, adresa și numarul de telefon al autorului.
Concurenții nominalizați pentru premii vor fi anunțați in timp util pentru a participa la Festivitatea de premire și Gala Laureaților.

II. SECÞIUNEA DE CREAÞIE LITERARÃ
Concursul de creație literar-umoristică se va desfașura pe doua subsecțiuni distincte :
a) creații în manuscris, care vor cuprinde : epigrame, proza scurtă, schițe, parodii, fabule, cuplete și alte creații ale genului și va avea ca temă: “ATNIDROG” sau “GAZ ÎN GAZA” sau “MARUL LUI ADAM”
Toate materialele vor fi dactilografiate in 2 exemplare și vor fi semnate cu un motto, ales de autor, care se va regăsi și pe plicul sigilat, conținînd curriculumul vitae al autorului, adresa și numărul de telefon, precum și alte aspecte pe care acesta le va considera necesare. Manuscrisele nu vor depăși maximum zece pagini.
b) creații în volum publicat :
La această secțiune de concurs se pot înscrie autori de literatură umoristică publicată în volum în perioada aprilie 2008- februarie 2009. Cei care doresc acest lucru vor trimite pe adresa festivalului 3 exemplare din fiecare titlu cu care doresc să participe, însoțite de fișa de înscriere (după modelul anexat). Nerespectarea regulii celor 3 exemplare conduce la excluderea autorului din concurs.
Manuscrisele și volumele vor fi trimise pe adresa festivalului pîna la data de 10 martie 2009 (data poștei). Nu vor intra în discuția juriului manuscrisele și volumele premiate la alte festivaluri și concursuri.
Autorii nominalizați pentru premii vor fi anuntați în timp util pentru a se prezenta la festivitatea de premiere și gala laureatilor.
Autorii premiați, precum și scriitorii de umor invitați la festival vor fi pregatiți pentru a participa activ la dezbaterea publică cuprinsă în programul festivalului, care va avea loc La Casa Mărului, sub genericul “ Cu seriozitate despre…umor “, care se va desfășura la Stațiunea de Cercetare și Dezvoltare pentru Pomicultură Bistrița.Tot aici se va desfășura și un concurs ad hoc de epigrame, iar premiile vor fi oferite de Stațiunea Pomicolă în produse specifice, gogoși, mere și ESENÞÃ DE MERE!

IV. SECÞIUNEA DE INTERPRETARE
La această secțiune se pot înscrie formații , grupuri satirice cuplete și interpreți individuali de umor, din instituțiile de cultură profesioniste și de amatori în rândul studenților și elevilor.
În Repertoriul lor concurenții vor aborda texete din autori clasici sau contemporani precum și din creația proprie , cu condiția să nu depășească 20 de minute grupurile și 10 minute interpreții individuali..
Nu se acceptă în concurs textele cu conținut obscen sau pornografic.
Cei interesați pentru a se înscrie la această secțiune vor trimite până la data de 10 martie 2009 fișa de însccriere ( după modelul anexat) și un cv al grupului sau interpretului , în baza căruia juriul de preselecție va decide nominalizarea grupurilor și a interpreților individuali care vor intra în concurs.Aceștia vor fi anunțați telefonic în timp util pt a se prezenta în concurs.
Grupurile și interpreții admiși în concurs vor sosi la Bistrița vineri 3 aprilie 2009 până la ora 14,00.Cheltuielile cu masa și cazarea concurenților vor fi suportate de organizatori.Cheltuielile de transport vor fi suporatte de concurenți sau instituțiile pe lângă care activează aceștia.
NOTÃ :
Premiile celor trei secțiuni de concurs vor fi în cuantum de 8.000 RON. Dreptul de acordare și ierarhizare valorică a premiilor pe secțiuni de concurs, precum și redistribuirea lor, aparține juriului.
Lucrările trimise pentru cele patru secțiuni de concurs nu se înapoiază concurenților, ele rămân în arhiva festivalului.
Nu se admit în concurs la nici una din secțiuni vulgaritați, lucrări cu caracter obscen sau pornografic.
Cheltuielile de cazare și masa ale concurenților vor fi suportate de organizatori, iar cele de transport de către concurenți sau de instituțiile pe lângă care aceștia își desfășoară activitatea.
După jurizare, ciștigătorii vor fi anunțați telefonic în timp util pentru a se prezenta la festivitatea de premiere.
Toată corespondența care privește festivalul se va trimite pe adresa:
CASA DE CULTURÃ A SINDICATELOR BISTRIÞA
Str. Alexandru Odobescu, nr. 3, cod 420043, jud. B-Năsăud
Informații suplimentare se pot obține la Casa de Cultură a Sindicatelor Bistrița, la tel.: 0263-233345, 0745-970.250si 0788.515600, e-mail: [email protected].

Director,
jurist Alexandru Câțcăuan
Festivalul Național de Satiră și Umor






“MÃRUL DE AUR” - 2009

FIȘA DE ÎNSCRIERE

Numele și prenumele autorului ( grupului ) : ___________________________________________________
Domiciliul / Adresa : ___________________________________________________

Telefon / Fax : ___________________________________________________
Profesia (instituția) : ___________________________________________________
Locul de muncă : ___________________________________________________
Locul și data nașterii (data înființării) : ___________________
Secțiunea de concurs la care participă :
Repertoriul / Volumul / Manuscrisul / Lucrarea înscrisă în concurs:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Instituția pe care o reprezintă : ___________________________________________________Premiile obținute la alte concursuri :
___________________________________________________Mijlocul de transport și data sosirii la Bistrița : ___________________________________________________Nr. de membri : _____ din care femei : _____

Nota : Conținutul acestei fișe poate fi completat și cu alte date pe care le considerați relevante pentru concurs (ea având caracter orientativ).


Data : _____________ Semnătura : ______________














































.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!