poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1775 .



Casa Europeana
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Florian din Transilvania ]

2006-08-30  |     | 



Casa Europeana, fara 4 pereti de Evanghelii, si fara acoperis - Sfanta Scriptura, asa cum o visa poetul Ioan Alexandru:



“Cei normali vor fi numiti nebuni. La 18 ianuarie 2006, in Parlamentul European a fost votata o lege a asa-numitei homofobii. Ce este aceasta fobie (spaima) de homo? Raspunsul textului eurolegii:”Teama irationala si aversiunea fata de homosexualitate si fata de homosexuali, lesbiene, bisexuali si transsexuali, pe baza unor prejudecati, fiind similara cu rasismul, xenofobia, antisemitismul si sexismul.” Draguta de homofobie, fiind asa de irationala si de spaimoasa, este declarata o boala psihica si, prin urmare, poate fi tratata “numai prin terapie de specialitate”. Mai direct spus, cei care nu-i vad bine, nu-I vad normali si nu-i apreciaza de loc pe homosexuali, sunt nebuni si trebuie dusi la balamuc. Ori vom tacea si-i vom aplauda, ceea ce e complicitate la un pacat de moarte, ori vom reactiona si vom ajunge la casa de nebuni. Orice referire la morala publica, la pasajele din Biblie care ii incrimineaza pe homosexuali este considerate “incitare la ura” si se pedepseste penal. Chiar si fara prejudecati, daca te apuca scarba fata de aceasta patima neagra si invoci bunul simt, pudoarea, numele Domnului, primesti ori lanturile puscariei, ori camasa de forta a ospiciului. Asta prin lege. In numele libertatii fundului se reteaza libertatea constiintei si a inimii. Ce lucrare draceasca, facuta pe fata, fara nici o rusine, asezand uraciunea pe soclul valorii morale! Practic, libertatea religioasa este suprimata si inlocuita cu libertatea depravarii si perversiunilor trupesti. Nici macar nu se mai permite alternative, practicarea izolata a virtutilor familiei, intr-o lume ratacita cu totul. Cine refuza homosexualitatea este homofob. La nebuni cu el! Vremea persecutiilor lui Lot s-a intors pe pamant. Ne vor inconjura casa pentru a ne sodomiza. Si daca nu o vor face azi, multumindu-se san e interneze in sectii neuro-psihice, maine vor incerca sa ne smulga acceptul prin violenta. Nu avem unde fugi. Nu mai exista cetati de scapare. Diavolul s-a pornit sa sugrume tot ce este omenesc in noi. Pentru aceasta si-a tocmit o multime de slujitori devotati: rezolutia satanisto-imperiala a fost votata de 468 de deputati si respinsa de doar 149. O majoritate zdrobitoare in favoarea draciei este necuratul. Prin aceeasi lege, o casatorie intre homosexuali inregistrata in una din tarile UE trebuie sa fie recunoscuta si in tara de domiciliu. Din nelegiuire se face virtute. Doamne fii cu noi in incercarile care se apropie!”



“Pacatul desfranarii”, de parintele Hristofor Panaghiotis, editura “Panaghia”, pag. 213

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!