poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3369 .



Polita neplatita
personale [ ]
raspuns la o mitocanie

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [degeaba ]

2002-07-02  |     | 



Megophiasule, megophiasule, ce sa fac omule cu tine ca esti ca raia sau ca dragostea nightlooserilor o data pomenit cu tine pe cap nu mai scapa omu’ de tine… dracu m-a pus sa iti raspund la emailu’ ala de acum vreun an de zile cand ma rugai sa iau atitudine pentru tine pe forumul siteului ca nu iti merge parola… ca uite unde am ajuns.
Mai copile, mai, ca altfel nu ma pot adresa unui individ care da dovada de atata intelepciune populara ca tine, eu nu am continuat discutiile alea cu tine fiindca sunt inutile. Tu la varsta ta ai epifaniile unui pustan de 11-12 ani. Textele tale sunt extraordinar de simple, ideile putine, diluate pana la extrem datorita volumului mare de cuvinte superflue pe care le reversi intr-o furie deznadajduita. Problema este ca nu am ce discuta cu tine, nu ca m-as feri de tine ca dracu de tamaie. Argumentele tale se invart in jurul acelorasi infantile idei implantate ca aracii prin cerebelul tau, idei pe care cred ca le-as putea concretiza in cateva expresive citate din extensive ta opera literara (greselile de ortografie, punctuatie, etc iti apartin):

"Eu cred ca toti, absolut toti doriti beneficul, pacea. Chiar daca nu vreti sa o recunoasteti. Singura exceptie o fac bolnavii psihic" (daca ai avea tu habar cat imi doresc benficul, doamne, doamne...)

"In general poetul se considera un vizionar, un deschizator de drum. "(partea cu in general m-a facut sa ma tavalesc pe jos de ras)

"Bineanteles ca noi nu dorim sa ne conformam anumitor reguli in momentul in care vrem sa scriem ceva. Vrem sa scriem fara a fi constransi, fara a ni se impune anumite limite."

"Poezia pe care o scrieti sunteti de fapt voi oameni buni"

"Acesta este omul. Rade, clipeste, canta dar trebuie sa se duca si la toaleta sa-si faca nevoile. Ori eu, sincer sa fiu, imi place sa ii vad pe cei de langa mine razand, clipind, cantand. Nu vreau sa vad si nici nu vreau sa stiu ce fac ei la toaleta. Deci eu in realitate vreau sa vad doar o anumita latura a celui de langa mine. Voi vreti sa il vedeti intreg? Eu nu prea cred. Doar daca sunteti "un pic" perversi. Doar daca moralitatea voastra este una indoielnica."

"poezia este cea mai inalta forma de exprimare a unei fiinte umane"

"Exista un singur om inteligent pe Terra fata de care suntem cu totii prosti. Chiar si la o diferenta de cateva miimi (miimi de mai stiu eu ce) fata de cel de-al doile-a"

"Asa cum nu exista o singura planeta terra ci miliarde, asa vor exista si miliarde de Dumnezei. Atatea planete si atati Dumnezei pe cati oameni sunt. Nu sunt doi oameni care gandesc absolut identic."

"De-alungul anilor pe masura ce cunoasterea a luat amploare, pe masura ce omul a inceput a vedea din ce in ce mai departe, pe masura ce elmentele necunoscute lui initial devin niste obstacole usor de trecut oamenii au inceput a se aduna in comunitati din ce in ce mai mari insa chemati de aceeasi voce: credinta."

(partea cu amploarea pe care a luat-o cunoasterea iar m-a dat de trei ori peste cap de ras)


Nu am cum sa duc o lupta la nivel ideatic cu cineva care gandeste in asemenea truisme. NU AM CUM! De aceea m-am oprit de la comentatul textului, pueril de altfel, “Evadatii”. Mi-ai cerut argumente, pe care ti le-am dat, ai vrut mai multe, pe care am uitat sa ti le mai dau, fiindca intreaga noastra controversa nu avea decat un singur beneficiar – PE TINE. Eu nu am ce invata de le tine. Dialectica noastra era unilaterala. O spun cu toata convingerea. Asa ca daca vrei sa te mai bag in seama, data viitoare inceteaza cu maimutaritul ala inutil in fata oglindei, cu generalizarile tale indoctrinate si cu panseurile tale de doi bani si apuca-te serios de carte sau de pus pe ganduri.

Daca tie iti prinde bine sa ma crezi Bug mafiot sau telenovelist, nu ai decat. Eu am incetat sa ma mai uit la televizor de 10 luni si iti recomand si tie lucrul asta. Am afirmat acum ceva vreme ca nu ma deranjeaza manelele sau rapul sau telenovelele. Le consider de prost gust, insa sunt un rau necesar. Asta este folklorul secolului in care traim, si hai sa fim seriosi folclorul nu a fost niciodata creatia alor mai rasariti dintre noi, ci a maselor. Asta avem, cu asta defilam!

Iar in incheiere, unul din premiile alea de care pomeneste nexus, si cu care nu am avut defel de gand sa ma laud, a fost acordat de betivii de la “convorbiri literare” care imi vor publica de altfel si un volumas. Ego booster in toata regula, ce mai incoace si incolo.

Asta sunt ultimele cuvinte pe care ti le mai adresez. Pe viitor nu imi voi mai pierde timpul cu tine, caci am lucruri mai bune de facut. Daca uneori te simti prost si simti nevoia sa iti mai reversi frustrarile comparandu-ti neintelesul tau geniu nefericit cu prea nemernicul degeaba sunt convins ca ai sa mai publici asemenea terfeleli, insa sa nu te astepti la vreun comentariu din partea mea. Atata vreme cat nu ai sa intreci masura…

(nota textul a fost scris in Microsoft word – asa ca s-ar putea sa apara unele autocorrection-uri)

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!