poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3087 .



Toamna bobocilor
personale [ ]
idei pt site

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Nexus ]

2002-07-25  |     | 



Stind strimb si judecind drept,vin cu alte propuneri pentru toamna care urmeaza:

Sa facem o biblioteca cu cele mai bune poezii din site. Putem sa ne bazam pe selectia deja facuta, putem sa o punem pe autori, cum doriti.

Sa fie un link fain : CELE MAI BUNE POEZII DIN POEZIE.RO

Sa nu fie nevoit cel care intra sa caute intre mii de autori.
Senioria nu e un criteriu neaparat de scris bine.Dau eu cu parul acuma , ca am vazut texte de mai mare mila si jalea la unii seniori(poate si la mine care folosesc (recunosc)pagina ca baza de date am aici cam tot ce-am scris si unele poezii sunt cam deselate).
Sa stie oamenii cu cine ne mindrim : cutare ..premiant colo si colo,cutare tinar afirmat la tinere condeie, cutare ..tinara speranta nepremiata inca.
Nu trebuie sa ne fie rusine cu performantele noastre.
Mai propun ceva :in loc de fereastra cu cel mai vizionat text, care poate fi cel mai vizionat din motive de scandal sau self vizionare, sa punem POETUL ZILEI sau al saptaminii. Ales pe rind dintre cei de aici. Si mai cunoscuti si mai necunoscuti.
Adica : mai concret cineva face o selectie din poeziile autorului respectiv : 10-20-30 cite se poate care vor rula toata ziua.
Asa se citesc si poezii mai vechi, se face si o selectie faina pt cele mai bune poezii , si dam o sansa tuturor.
Ce ziceti ?
Am mai propus odata criticul sau criticii zilei care sa dea o parere la fiecare text zilnic.
Mai propun un atelier literar , in care aduce careva o poezie si zice ..nu stiu ce nu imi suna bine. ia hai sa vedem. Interactiv ca in chat.
Care stie si se pricepe sa faca recenzii de carte, de reviste, de articole. Vedeti ceva interesant..pac la poezie.ro cu linkul sau cu textul.
Hai sa interactionam cultural mai mult.
Sa facem un loc precum un forum NUMAI pt "ponturi culturale". La modul : un articol bun in Conv literare sau o carte buna la Polirom (cum a facut lalo)
Hai sa facem un brainstorming pe chat sa venim cu idei .
Nu vreau sa devenim elitisti. Dar nici autosuficienti.
Hai sa trimitem la concursuri de poezie organizat(ca o gluma serioasa hai sa trimitem din poeziile scrise in comun -ar fi o cioaca nu ?)Hai sa trimitem la reviste literare,tot in mod organizat, la reviste electronice, sa ne asumam responsabilitati-unii cu critica , altii cu bobocii altii cu indrumarea spre reviste, altii cu stiri culturale.
Sa ramina un Hyde park deschis pt absolut oricine. Dar e timpul pt urmatorul nivel.
Multumiri lui Radu pentru noul site. E parca ceva ce nu se prea vede,,dar e atita munca si inima in spatele micilor mari schimbari.
Daca vrem sa avem o voce si sa nu mai dam ocazia Cipariilor sa dea cu bota in balta si noi sa ne rastim la ei trebuie sa dam ceva mai mult. De fapt noi dam mult dar hai sa ne organizam efortul.
Repet ramine aceeasi idee generoasa,dar ne putem prezenta mai bine si astfel putem tinti mai sus de citeva stelute.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!