poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2908 .



generatia 2000
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [degeaba ]

2002-09-23  |     | 



nexus, intr-un zbuciumat si subfebril acces idealistic, care de altfel il si individualizeaza pe firmamentul virtual al acestui microcosmos albastrui, vorbea cu nesatul inceputului despre generatia 2000. de bine, de rau, in jurul acestui site incep sa graviteze cateva din numele care, fara urme de indoiala, dupa cativa ani de matura fermentatie vor exploda intr-un buchet de arome specifice poeziei si prozei in literatura romana.

s-au scris pe seama acestui site o gramajoara de mici ode si osanale, asa ca nu voi insista in a lor reiterare. consider ca atributul care a fost de multe ori neglijat, poate datorita incontestabilei lui evidente este democratizarea publicarii extinsa inspre domenii netangentiale poeziei. nu voi perora nici pe aceasta tema, fiindca s-a mai scris (mat avea un articol excelent despre definitia poeziei.) ma voi limita la evidentierea ideii esentiale - anume ca astazi, mai mult ca oricand (excluzand efervescenta perioadei antecomunista), multi autori nu apartin sferei exclusiviste a absolventilor de litere.

divaghez.

cativa dintre cei care publica pe site, se vor lansa in curand si pe piata celulozei, daca nu au facut-o deja. avem nevoie mai mult decat oricand de un heirup colectiv (ii puteti spune colectivist), pentru sprijinirea acestei initiative. oriana are un numar considerabil de volume publicate, la fel si herjeu, costel are si el o culegere de texte, la fel geana, mat & ioana, iar exemplele pot continua. nu continui eu, dar exemplele pot continua. patrunderea in geriatrica comunitate literara romaneasca este dificila pentru multi avand in vedere lipsa de experienta din domeniu. trebuie sa fii expus, sa soliciti recenzii, sa ai parte de o lansare strasnica, o prefata, relatii etcaetera. multi nu le avem. multi le avem.

bagarea in seama din "romania literara" de saptamana trecuta, certifica valoarea sau/si talentul celor care nadusesc pe poezie.ro. insa nu este decat un mic inceput, varful icebergului. propunerea mea este stabilirea unei sectiuni unde cei care vor sa isi ofere sprijinul dezinteresat pot sa o faca. sprijin constand din sfaturi pentru strangeri de fonduri, modalitati de obtinere a recenziilor, critica, contracte cu librariile, lansari, expunere media, drepturi de autor, PR. suna vag, stiu, dar sunt un neofit in ceea ce priveste publicarea unui volum si multe dintre probleme inerente acestui proces imi sunt inevitabil straine, asa ca sunt deschis oricaror sugestii (mai deunazi nexus pomenea de o sectiune de ponturi, care sa cuprinda de la concursuri literare pana la anunturi cu diverse expozitii personale).

asta ar fi un pas. un al doilea ar fi deschiderea unei mici librarii virtuale, unde s-ar gasi disponibile volumele deja publicate ale autorilor cu o persistenta prezenta pe site. este o situatie delicata, fiindca nu vreau sa transform siteul intr-un chiosc de ziare, insa consider ca ubicuitatea internetului este un avantaj enorm de care mai multi ar trebui sa profite in promovarea volumelor publicate.

poate spun prostii, insa sfera activitatilor inspre care trambitand se indreapta poezie.ro, pozitionat momentan ca un semnificativ site cultural, circumscrie si astfel de necesitati nitelus prozaice.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!