poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3208 .



IASI - paradisul vazut din interior
personale [ Jurnal ]
intra cine vrea , ramane cine poate

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Inger Alb ]

2003-04-07  |     | 



Doua luni de zile . Da , doua luni de intalniri saptamanale avand un singur tel : perfectiunea . Si a venit si ziua de vineri . In esenta , o zi ca oricare alta , ceva mai senina ca cele precedente si mai inasprita in vant . Asteptarile pareau ca nu-si mai finalizeaza nerabdarea .
Am aflat mai tarziu cate emotii aveau ceilalti si cate sperante au investit in aceasta seara . Pot spune la rece ca am fost calm , dar vazand zumzetul celor din jurul meu , m-am gandit ca aici se intampla cu adevarat ceva important . Obisnuit sa-mi atenuez starile de nervozitate , prevedeam doar o seara placuta de lecturi intre prieteni . Dar a fost ceva cu adevarat special , magia nu a reusit sa se ascunda de nimeni .
Dimineata : obisnuitul tur al noilor aparitii de pe site si scurta taclala de pe chat , dar si o mica suparare - unul din afisele pe care le lipisem ( poate chiar cel mai bine lipit ) se volatilizase , in fata mea se lungea o fereastra proaspat curatata si spalata , de o transparenta inselatoare . Am trecut si peste asta - mai sunt destule , mi-am zis .
Pe la ora pranzului a sosit pe chat si Alma , cu ultimele indicatii . Ne-am stabilit retributiile in graba , ea trebuind s-o cazeze pe Diana ( Veverita ) . Mi-am prelungit sederea , in acea zi logandu-se aproape concomitent mai multi concetateni , dar nimeni nu a mai intrat pe chat . M-am retras , putin nervos - eram in intarziere . "Odihneste-te" , imi spusese ea . Nu am mai apucat . Mi-am ales colectia de CD-uri pentru seara si in pas alergator ma indrept spre Casa Pogor . Dau de Alma , ma intorc din nou , mai stabilim cateva detalii si ne despartim din nou . Ajung la timp , ba chiar mai devreme , asa incat fac un mic ocol pentru a mai atrage cateva suflete in aceasta experienta . O astept si pe Maria . Vine . Apoi e randul ei sa ma astepte pe un vant din ce in ce mai cutezator .
Seara in sine , trebuie sa recunosc , nu a fost perfecta . A fost magica , mirifica , nemaipomenita , dar nu exact asa cum fusese gandita . Totul a durat cam patru ore , din cei peste o suta de oameni de la inceput ramanand peste jumatate pana la final . Cele cateva neconcordante nu au afectat cu nimic prietenii veniti din afara Iasului , toate remarcile lor situandu-se doar la modul superlativ .Eu personal as fi dorit mai multa poezie . Prea multa vorbarie a consumat minute bune , dar a fost deabia primul experiment . Data viitoare va fi mai aproape de perfectiune - aceata este o promisiune pentru toti cei care in toamna vor dori sa ni se alature pentru o noua aventura .
Incerc sa incropesc cateva remarci personale despre invitati :
Gabi ( Lapislazuli ) si Ada ( Soare Rosu ) - nedespartiti in linistea lor olimpiana
Diana ( Armonie ) - fata din zahar si miere ( promit sa ma antrenez pana data viitoare ) - cantecul ei va ramane in constiinta celor prezenti
Adriana ( Albastru27 ) - o vointa si o dragoste de poezie care ( mi se pare ) ne-a intrecut cu avatul ei ( adevarat model pentru cei din Iasi )
Dan ( Magul ) - singurul reprezentant masculin care a primit flori ( omul cu o deschidere `universala` )
Florian ( Silisteanu ) - don Quijotele zilelor de azi , autotrezit printr-o injuratura din lupta cu scartaitul rauvoitor al morilor
Claudiu ( Moebius ) - co-literal , co-smetician audio , co-laborator , co-(a)mic
Diana ( Veverita ) - one (wo)man show , fata care a descretit pana si cele mai rigide figuri
Florin ( Vamesu ) - doar pentru cei care au fost acolo : ambasadorul , omul de legatura si de echilibru
Aleksandar ( Aleksandar ) - curajul tineretii , o adevarata grenada pentru des-orbirea celor inchistati in canoane

Sper sa nu fi suparat pe nimeni , poate nu am fost foarte inspirat , dar spontaneitatea ,pe langa dezavantajele ei , are atuul sinceritatii .Mai am de spus ceva pentru cei neprezenti - au de ce sa la para rau ! Totusi , nu e ceva iremediabil , Iasul va ramane intotdeauna deschis pentru ei si poezie in general.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!