poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2526 .



UN VIS
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Ingerasul ]

2003-08-08  |     | 



UN VIS

Un vis? Erai langa mine , o noapte prea perfecta cu stele ce luceau doar pentru noi!Lumanari mici si rosii ne inconjurau pe plaja de nisip ,iar valurile marii dansau bucurandu-se ca am reusit in sfarsit sa ne traim dragostea. Eram in bratele tale ,cu ochii inchisi te atingeam incercand sa-ti cunosc trupul ... era un taram atat de nou si totusi, din totdeauna parca al meu! Tu imi daruiai sarutari tandre ,trezind in mine dorinte de prea mult timp uitate.Imi sarutai parul suvita cu suvita , sarutarile tale invatau sa ma cunoasca...faceam dragoste cu buzele tale , cu mangaierile tale si nu te opreai decat atunci cand prea timida de tot ceea ce simteam iti sopteam sa incetezi!Te alungam si te cautam,te sarutam si apoi ma ascundeam pana in clipa in care m-ai rugat sa nu-mi fie teama de ceea ce simteam.Vroiam sa mor ,era prea mult pentru inima mea , pentru trupul meu - credeam ca cerul coborase pe mine si doar in clipa in care mi-ai daruit fericirea am inteles ca de fapt eu urcasem la cer.Am atins norii , le-am zambit ingerilor si-mi doream sa nu ma mai intorc vreodata pe Pamant! Dar acolo ma asteptai tu cu un zambet ,ce-mi promitea ca dragostea ta ma va ridica la cer de mii si mii de ori!
Daca timpul a stat pentru o clipa in loc sa stii ca s-a intamplat atunci cand ne-am daruit totul : ochii,buzele,trupurile,sufletele!A fost ca si cum soarele s-ar fi unit cu luna , cerul cu pamantul ,iar marea era singura partasa la acest miracol al iubirii..

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!