poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2039 .



Minunea de la ora 20
personale [ Gânduri ]
partea a II a

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [LUIZA ]

2004-03-04  |     | 



Nu-mi spune că sunt puternică, știi prea bine că nu e adevărat. Mai bine nu mai spune nimic. Sunt doar un suflet obosit... Unde te duci atunci când nu mai ai puterea să zbori? Ce faci când mor visele care-ți dau forța de a merge mai departe? Mi-e silă de toți oamenii din jur; de ce-au uitat, de ce-au îndrăznit să pășească afară din triunghi? E-atâta gol în lume, atâta lipsă de întreg în oameni, atâta nevoie de vorbe și de tăcere încât mă întreb...

Inima ta e mereu o ușă închisă. Nu vreau să bat la ea ca un cerșetor și să primesc doar resturi. Eu sunt cea care îți oferă mereu câte ceva fără să-ți ceară nimic. Mă ghemuiesc sub aripile fluturilor care mă acoperă și ascund sub pleoape valiza prăfuită a copilăriei. Nu aștept nimic decât ceea ce va veni, nu vreau nimic decât ceea ce vei simți.
Ar fi fost destul să-mi spui un singur cuvânt: „Așteaptă-mă!” Mi-aș fi spus că ești plecat undeva departe și te-aș fi așteptat...
M-am prăbușit iar; e umed, e frig și întuneric dar nu pot și nici nu mai vreau să mă ridic. Am obosit, înțelegi? Am rămas fără provizia mea de vise; de mâine intru în greva foamei. Mă întreb dacă voi deveni una din umbrele ce se proiectează pe pânzele decolorate ale celorlalți.
Nu răspund la gândurile și nici la visele celorlalți. Nimeni nu are dreptul să-și aștearnă ecoul pașilor lângă piatra dorințelor. Mi-e milă de florile pe care mi le plâng alții la căpătâi și de sărutările pe care mi le ning la picioare. Mi-e silă de umbrele care-au inventat cuvinte pentru lucruri care nu există?
Vreau să strig lumii că te iubesc. Ar fi pentru prima oară...
Cerșetori înveșmântați în holograme și-ascund goliciunea de ochii ce-și cheamă mereu sensul de a fi. Mi se-ntind bucăți de suflet cu-mprumut. Ce prostie!
- „Plecați! N-am să mușc din merindele voastre. Sunteți niște cămătari nemiloși; vă veți întoarce să cereți totul întreit...iar eu, eu nu mai pot da nici o fărâmă în plus față de ceea ce sunt și, oricum, nu-mi mai aparțin de mult!”


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!