poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1925 .



Despre ce ma enerveaza...
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [irina ]

2004-05-05  |     | 



Nu mi-au plăcut niciodată reclamele. Nu pot să le sufăr. Parcă ar trebui eu să știu exact ce calități magice are nu știu ce detergent sau produs cosmetic, dacă mă rezum la a cumpăra același detergent, aceleași cosmetice... Reclama este obsedantă și repetitivă, de cele mai multe ori, și determină reacții complet contrare celor scontate, din partea privitorilor...

Dacă nu îmi plac reclamele și nu voi cumpăra niciodată ciocolată "M" doar pentru că marmota învelea ciocolata în staniol și râdea strâmb și simpatic, pot însă critica o reclamă... Oricum critica este sport național la români, deci sunt și eu o autoritate în materie!

Luați de pildă două dintre cele mai recente reclame: reclama cu telefonul-scafandru și reclama care a împânzit Bucureștiul ("ce le înnebunește pe femei?"). Deși știu cine și de ce a făcut aceste reclame, aleg să nu scriu și numele companiilor tocmai pentru a sublinia starea pe care mi-au creat-o, ascultându-le și văzându-l e de atâtea ori.

Reclama cu telefonul-scafandru mi se pare o reclamă proastă: este confuză și misogină, iar doamna din imagine complet nesăbuită. Cum să bagi în apă un telefon scump... ca să afli unde a fost soțul, în ziua respectivă? E mai ieftin să-l întrebi, am impresia! E de remarcat că reclama aceasta, în loc să te determine să te gândești la ideea de busolă (facilitatea cea nouă căreia i se făcea reclamă!), te duce cu gândul la bârfă, spionaj și promiscuitate...

Cât despre celalaltă reclamă pe care o aveam în agendă... Le întrece pe toate! Ce le înnebunește pe femei? Ce m-a înnebunit pe mine, să le văd întinse prin tot orașul! Tipul de reclamă cu "întrebare-cârlig", care te lasă așteptând un răspuns, este eficient atâta vreme cât sloganul este unul deștept ales... Frecvența bannerelor cu sloganul acestei campanii a avut exact efectul contrar... Femeile chiar s-au enervat și nu știu dacă au crescut vânzările companiei...

Așadar, o comparație nu între o reclamă mai bună și una mai puțin bună, ci două la fel de proaste, după părerea mea! Ar fi fost interesant de aflat ce parfum folosea domnul din reclama Connex... Să fi fost "Axe"?!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!