poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1541 .



De Craciun, sa ajutam un copil!
personale [ ]
e atat de simplu...!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [asvl ]

2004-12-05  |     | 



Decembrie e și luna...iubirii!

Suntem în decembrie!
”Luna cadourilor” veți gândi!
Da! Așa este! Dar eu vă propun altceva...
Ce-ați spune dacă această lună am numi-o și „luna iubirii”?
Avem toate motivele din lume. Știm cu toții că această lună e plină de bucurii, de fericire, de cadouri, de împlinire sufletească, de tot ceea ce vă doriți.
Este luna când cerul se deschide, când forțele răului se lasă învinse de forțele binelui, când binele este cel care trumfă, când noi trebuie să fim mai buni.
Vreți să faceți ceea ce nu ați făcut până acum, să dați cadouri celor dragi, să faceți mai mult bine, să ajutați pe cineva...
Când se poate să o faceți mai bine, dacă nu acum?
Iar toate acestea datorită iubirii, datorită acestui sentiment puternic ce îl aveți față de semenii voștri.
V-ați întrebat vreodată ce gândesc acei copii care îl așteaptă pe Moș Crăciun ani la rând, iar el nu mai sosește? V-ați întrebat vreodată ce simt copii care și-au pus de atâtea ori aceași dorință, dar nu li s-a îndeplinit niciodată?
Vă mai aduceți aminte ce simțeați în momentele când Moș Crăcun vă aducea cadouri? Cât de fericiți erau părinții noștri!
Acum a sosit rândul nostru, acum a sosit acel timp când ne putem umple sufletele cu bucuria copiilor noștri, cu bucuria acelor micuțe suflete care îl așteaptă pe Moș Crăciun.
Oare nu vă este dor de acele timpuri? Mie îmi este enorm de dor!!!
Știți ce fac? Mă bucur alături de copii mei, mă bucur alături de acei copii care nu au un Moș Crăciun al lor decât în imaginea lor vizuală, mă bucur în această lună cînd, datorită iubirii, datorită amintirilor care nu-mi dau pace, fac cadouri unor copii care au o situație materială dezastruoasă. Și nu e prima dată!
Poate sunt mulți dintre dumneavoastră care, din puținul lor vor a da și altora, care, vor a invita la masa de Crăciun un copil, vor a face un cadou sau pur și simplu a se bucura de privirea unor copii fericiți.
Sunteți așteptați de către Redacția noastră pentru a ne bucura împreună de zâmbetul unui copil, zâmbet ce puteți să i-l dați chiar dumneavoastră, oferind câte ceva din puținul pe care îl aveți.
Vă doresc un Crăciun fericit, cu masa plină de bunătăți și un An Nou plin de realizări alături de cei dragi, iar inima plină de...iubire! LA MULÞI ANI!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!