poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3127 .



Ultimul monolog
proză [ ]
diferenta de potential

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Joe King ]

2005-03-07  |     | 



Exista barbati care te calmeaza cu prezenta lor. Te alinta, vocea lor e calma si parinteasca. Zambetul lor magic te face sa plutesti in misterul de care ai atata nevoie. Misterul care te face sa uiti de lume asa cum te face sa uiti un film bun. Exista barbati care nu vor sa te domine, sa te forteze cu inteligenta lor. Generosi si plini de imaginatie. Care danseaza ca niste printi, care te fac sa intelegi ce n-ai putea sa intelegi singura. Care iti dau tainele lor pe gratis, care iubesc sa fie tot timpul in compania ta. Exista barbati, prieteni de suflet si amanti de vis care asteapta doar momentul potrivit sa te ceara de nevasta. Care vor fi la fel ca-n prima zi si dupa 20 de ani. Exista barbati care nu se enerveaza niciodata si nu beau, nu fumeaza, nu insala, iubesc copiii si investesc in educatia lor. Si barbatii astia sunt gata sa te accepte chiar daca nu esti asa buna ca ei. Ei sunt barbati adevarati, care stiu sa se sacrifice, stiu sa iubeasca. De ce te uiti asa la mine Marine? De ce nu-ti vine sa crezi ca te parasesc? Prezenta ta ma scoate din fire, mi se urca sangele la cap numai cand te vad asa patat cu mancare, slinos si scarpinandu-te la oua ca un golan. Mai si scuipi prin strungareata aia ca un tigan. Ultima data cand m-ai alintat, m-ai luat la bataie ca era supa rece. Ranjetul tau dezvaluie dintii tai stricati, zgarcenia ta imputita , sa nu cumva sa dai bani la dentist, ca doare. Din proasta si curva nu ma scoti atunci cand te imbeti dar nu esti in stare sa bati un cui in perete, lenes ordinar. Trebuie sa ma rog de tine sa tragi apa dupa ce te urinezi in closet si pe alaturi. Nici nu-mi mai amintesc cand am dansat ultima data. La ultima nunta, ai dansat ca un poponar cu Vasile, m-ai lasat la masa ca pe o chioara umila si dansai din buci ca un homo, pe manelele alea scarboase. Esti incapabil sa conversezi, tot ce zici e " da-mi fa telecomanda ca am meci de fotbal ".
Nici macar nu ti se mai scoala impotentule, de la atata bautura si fumat. Puti, nu te speli cu zilele si arati ca un porc slinos. Nici nu-ti mai vezi sula de burtoiul ala imens. Dupa 10 ani de cand sunt cu tine viatza mi se pare un iad, secatura incapabila. Toti banii ii dai pe bautura si tigari si muncesti doar 2 luni pe an. Copiii nu au cu ce sa se imbrace si tu fumezi Kent ca boieru' si bei Jack Daniels, de un milion jumate sticla. Putoare parazita ce esti, scarnavie , nu meriti aerul pe care il respiri. Cine dracu mi te-a scos in cale? Eu asa o frumusete, eram , m-am dat dupa un vagabond parazit, sa nu dai in mine magarule , chem politia, nu ridica mana oratanie slinoasa....
Nu-mi spune ca ma iubesti....nu..nu...da-mi drumul....nu ma pupa monstrule...parazitule...nu mai pooooot...nu mai vreau sa te vad in fata ochilooooooorrrr....pleaca , lasa-ma , elibereaza-ma ordinarule.....go away, go away....ce inseamna asta??? Sa te cari incultule, nici romaneste nu stii, nu stii nimic , de ce te-ai nascut calvarule???? .....Putoare de om ...lasa-ma.......la...sa...ma...sa plec....las....a...aaaaaaa.....a...................
..........................................

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!