poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2025 .



Decaderea si ascensiunea lui Sporting Ferentari .( 3 )
proză [ ]
foileton

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Joe King ]

2005-04-04  |     | 



Formula de joc la Sporting Ferentari era 4-5-1 .
Cand mi-au prezentat " lotul " era sa cad pe jos. Portarii Rica si Vasile aveau niste nume normale. Nu mi-am putut inchipui ca intr-o echipa de fotbal se pot
aduna astfel de nume.

Fundasi :
titulari: Ion Sulica, Vasile Blegu, Gigi Roadevin, Marian Stricatu .

rezerve: Damian Betivu si Romica Jegu.

Contrar numelui de familie, Ion Sulica avea o mostenire de la tac'su care ii ajungea pana la genunchi. Din cauza ca nu erau fonduri sa-i cumpere niste chiloti speciali, cand era faultat si cadea pe spate, ii iesea furtunul din sort si adversarii se speriau, credeau ca sint serpi pe gazon.
La dusuri , ceilalti jucatori il cicaleau :

-Ioane, la ce e bun furtunul tau , la sex sau la clisma ?

-Ioane, poti sa mi-o imprumuti si mie asta seara? Ma duc in vizita la un sultan si vreau sa-i satisfac haremul, sa le insir ca pe niste margele.

- Ba Ioane, daca ti-ar fi dat Dumnezeu un creier la fel de mare, azi jucai la Real Madrid , primul jucator care dribleaza cu 3 picioare.Ca brazilianul ala mototol e prea plin de bani si nu mai stie sa dribleze cu nici unul.
-Ioane, nu-i asculta pe invidiosii asta. Daca intr-o zi nu ti se mai scoala, macar poti sa te spanzuri cu ea....
Si tot felul de chestii de prost gust.

Vasile Blegu, un gealat tantalau, 1.95 m, si doua urechi clapauge ca ale lui Dambo. L-am intrebat daca nu se supara daca-l strig pe numele de familie, ca sa nu ma incurc in Vasile de tot felul si de toate cantitatile.

-Blegule, tu poti sa-mi spui Adriano .
A ras ca un bleg si si-a aratat dintii stricati.

-Blegule , razi cu gura inchisa, ai inteles? A propos, de ce i-au zis lu' tac'tu, Blegu ?

-Pai sa vezi dom' Adriano, in sat la tata , pe vremuri, cand se nastea un copil, pe camp, il aduceau la primarie invelit intr-un sac, sa-i dea numele.
Intreba ala: A cui e ma oratania asta ? Pai a cui sa fie, raspundea un binevoitor, a lu Blegu ala pe care-l bate nevasta. Si nota : Nume de familie : Blegu.Asa s-au nascut si multe alte nume in tara noastra.

Gigi Roadevin. Un baiat timid care nu cred ca a auzit nici macar de guma de mestecat.

-Ia spune ma Gigi , stramosii tai erau iubitori de vin ? Da de ce sa-l roada ma Gigele? Se uscase pe butoi ca laptele de cocos in nuca aia imensa?
Nu stiu de ce dar lui Roadevin asta nu-i prea cazuse fisa.Si nu a zambit nici o clipa.
Marian Stricatu. Nu se putea un nume mai potrivit, arata ca un mic putred.
Si putea ca unul.

-Ma Mariane, i-am zis, nu-i frumos sa tragi aere in public, mai ales la antrenament.
Ne distrugi motivatia.

-Dom' antrenor dar nu m-am imputit , jur, nu eu. Am calcat intr-un rahat de caine pe pista atletica.
I-am trecut cu vederea , probabil Jojo , amstaful meu se rahatise ca un barbar, in mijlocul pistei, nu mai erau alti caini la antrenament.

Damian Betivu si Romica Jegu, jucau table si nu au observat ca m-am apropiat , tiptil.
-Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......pe terenul asta se joaca miuta, nu table.

Am facut prezentarile, Adriano Betivu, Betivu Adriano, Adriano Jegu, Jegu Adriano, adica , pana la urma eu am iesit si betiv si jeg. Dar si ei or sa iasa de pe banca de
rezerve , cand o face Betivu pere, si Jegu micsunele.
va urma....

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!