poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2883 .



Midipovestiri . ( 2 )
proză [ ]
cu sex

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Joe King ]

2005-04-05  |     | 



De cate ori isi insela nevasta, Marcu avea remuscari teribile. Dar ii treceau repede. Ea adoarmea instantaneu in timpul sexului. Marcu nu lucra, statea acasa cat e ziua de lunga, facea mancare, crestea copii si era foarte odihnit. Maria, nevasta lui, directoare de banca, femeie de cariera, ajungea acasa franta de oboseala, dupa noua seara in fiecare zi. Castiga bine si au hotarat ca sunt un cuplu modern, el casnic, ea om al muncii capitaliste.
Si au trait asa, cu remuscarile lui Marcu pana cand intr-o zi Maria i-a zis, ca in multe dati, ca are o sedinta care se prelungeste pana tarziu. Si ca vine acasa, nu inainte de miezul noptii. Sa pupe copiii din partea ei si el sa-si comande pizza cu bere, dar sa nu o astepte.
"Oricum adormi instantaneu" isi radea Marcu in gandul lui. A adormit copiii devreme si s-a gandit cum sa-si faca de cap in ziua respectiva. I-a telefonat lui Gicu si si-au dat intalnire la un nou bar din cartierul vecin. Un bar ultraluxos su chelnerite frumoase si goale, nici o textila pe ele si bune domnule, buuuuune. E la moda in unele cartiere. Nu apuca Marcu sa se bucure de tunsorile pubiene ale chelneritelor si de tatuajele lor pe toate organele ca-l batu Gicu pe umar.
-Marcule, ce seamana gagica aia cu nevasta-ta.
-Unde ma?
-Stai un pic, ca s-a bagat sub masa, cand iese o s-o vezi.
-Cum ma, la masa aia cu tipul ala cu ochii inchisi ?
-Da ma, asteapta.
Scoase Maria capul de sub masa, ca un scafandru din apa. Se sterse la gura cu un servetel si isi turna niste sampanie.
Si Marcu, ce a facut Marcu? S-a bagat si el sub masa, sa nu-l vada Maria.
In timpul unui dans turbat, a tulit-o acasa fara sa fie vazut.
De atunci se simte liber si, ca prin minune, nu mai are remuscari. Si viata de casnic i se pare superba, oricum, nu stie sa faca altceva si gelos nu a fost niciodata. Un cuplu modern cu adevarat.


------------------------------------------------------------

Un caz extrem de rar. Maria Scandura era mai frumoasa ca Angelina Jolie, ca Nicole Kidman, ca Gisele si Claudia Schiffer la un loc. Nu era pretentioasa, se lasa agatata de cine indraznea. Nu trebuia sa cheltuiesti prea mult cu ea la restaurant, nu era pretentioasa.
Dar, dupa prima partida de sex, absolut toti barbatii o paraseau. Pana si cei mai pociti luzeri. Incredibil.
Dupa un timp s-a aflat adevarul enigmei. Maria sufera de o boala rara, fara vindecare. Minustreizecizis Antipaticus.
Adica, temperatura in vaginul ei era permanent minus treizeci de grade. A emigrat in Lapland, nu gasise alta solutie. Era si nimfomana. N-am mai auzit nimic de ea dar se spune ca nu a avut succes nici acolo. Pana si eschimosii au nevoie de caldura.

------------------------------------------------------------
Toata ziua se auzeau tipete de la vecinul meu Gicu : Impotentule, carpa, pierzan, pocit, si tot felul de complimente.
I-am zis, Gicule nu e nici o rusine sa iei viagra. La varsta ta nu mai merge motorul ca in tinerete. Mi-a zis cu lacrimi in ochi, ca dupa ce nevasta-sa il umileste si-l face impotent, el ia trei pastile o data. Sa-i arate el ce e aia sex toata noaptea. Dar ea zice ca o doare capul si adoarme instantaneu. Poti sa tai butuci pe ea si nu se trezeste. Si sforaie ingrozitor.
El fluiera, o misca, nimic, incearca o penetrare, nimic. De furie ii rupe pijamaua, nimic, poti sa circuli cu un tractor pe ea, femeia nesatisfacuta, nu se scoala, nu misca. Se duce la baie sa se consoleze, dar o aude sforaind si de acolo. Isi pune vata in urechi si trece la treaba. Deodata apare ea ca prin minune si-l ia la bataie cu pompa de desfundat chiuveta. Ca pacatuieste. El, tot pofticios, o ia si o pupa, o duce in brate in pat, ca in ziua nuntii, se pune in pozitie de atac, dar ea adoarme si sforaie. Incearca o penetrare, nimic. Se duce la frigider, ia niste cuburi de gheata si adoarme cu ele in chiloti. A doua zi, ea il suduieste si il umileste, ii zice "impotent slinos care face pipi noaptea in pat" .
I-am zis, stii ceva Gicule, nu lua viagra, ia alta nevasta. Mi-a zis ca nu vrea, ca o iubeste.
De atunci, nu mai mi-e mila de el. Impotentul dracului.
------------------------------------------------------------
Fandalina Matei era tare amarata. Dupa numai cinci luni de la nunta, sotul vroia de la ea numai sex oral si, ultima nebunie, sex in trei. Pusese ochii pe noua ei subalterna, Mimi Aparentu, nume portughez, o tanara saraca si cu aspiratii. Ea il iubea ca-n prima zi si daca Gicu era nesatisfacut la pat, risca sa-l piarda. Era topita dupa el. Si l-a iubit cu buzele ei moi in fiecare zi. Pana cand Gicu i-a zis ca daca nu o aduce pe Mimi, o paraseste. Disperata, chiar daca era sefa lui Mimi, i-a povestit amarul ei ca de la om la om.
A zis Mimi :
-Sefa, il vindecam sefa, spune-i ca sambata e ziua cea marei. Promite-mi doar o marire de salariu dupa aia. Maria, in culmea fericirii o pupa din gresala pe buze si, spre surprinderea ei, nu-i displacu.
Sambata, a sunat la usa lor Mimi. Mai frumoasa ca niciodata. Sexy, proaspata, cu sani mari si obraznici.
Mimi il apuca de barba pe Gicu si-l intreba daca e hotarat ca ea e persoana potrivita pentru noua experienta sexuala. Lui Gicu ii curgeau bale din gura, ca unui caine care nu a mancat de un an si are in fata ochilor un carnat de o tona care e numai al lui.
A inceput Mimi sa se sarute cu Fandalina, barbatilor le plac doua femei intre ele. Gicu tremura de placere si se uita la ele cu ochi sticlosi si larg deschisi.
Mimi ii aducea inca un pahar de sampanie si inca unul de votca si altul de whiskey. Si dupa ce le dadea pe gat, il lasa sa o mangaie pe sani, asa, ca un joc. La ultimul pahar, Mimi i-a zis:
-Tigrule, acum dezbraca-ma.
Gicu a scos un muget de taur infierbantat si s-a repezit la ea. I-a rupt bluza, si-a balacit buzele intre sanii ei, i-a rupt fusta cu dintii si Mimi a ramas in niste tanga negri, cu dungi rosii.
Cu ultimile puteri a ramas si Gicu in chiloti . Fandalina privea la ei cu lacrimi in ochi. Niciodata nu o poftise pe ea asa cum o pofteste pe Mimi. Se lipi Gicu de Mimi ca o lipitoare si incepu sa coboare cu sarutarile de la sani inspre tanga, isi infisese unghiile in fesele ei si cu dintii smulse brutal si salbatec triunghiul negru cu dungi rosii. A simtit o lovitura puternica in ochi. Intuneric, stele verzi, cazu pe spate si o vazu ca prin ceatza pe Fandalina razand in hohote. Ridica capul si vazu ca lui Mimi ii iese ceva dintre picioare.
Ii zise Fandalina :
-Gicule, Mimi are un penis mai mare ca al tau. Si se tavalea pe ea de ras.
-Gicule ? Gicule ? ... Mimi adu niste apa, a lesinat Gicu, a baut prea mult.
A doua zi s-a sculat Gicu cam obosit si la cafea i-a povestit Fendalinei ca a avut un vis ciudat. De atunci nu mai vrea fantezii sexuale. E bine si cum ne-au invatat stramosii nostri sa ne reproducem.

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!